במענה למקלב

השר כץ: "אפעל להגדלת תקציב קמחא דפסחא"

במענה לשאילתה אותה הגיש ח"כ אורי מקלב אמר שר הרווחה חיים כץ כי יפעל להגדלת תקציב הקמחא דפסחא – כבר בימים הקרובים. "התקציב העכשווי הוא לעג לרש"(חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
השר כץ וח"כ מקלב (צילום: מרים אלסטר, הדס פרוש - פלאש 90)

שר הרווחה חיים כץ הצהיר הבוקר (רביעי) במענה לשאילתה אותה הגיש ח"כ אורי מקלב מעל בימת הכנסת כי יפעל להגדלת תקציב קמחא דפסחא השנה.

בנאומו אמר ח"כ מקלב: "עם התקרב מועד פרסום חלוקת ה"קמחא דפסחא" לנזקקים, עולה כי התקציב לפרויקט הופחת משמעותית לעומת התקציב שהיה בשנים עברו, מה שמעמיד בספק את מימושו של הפרויקט החשוב והנצרך אמר מקלב והוסיף, עלינו להזדרז אנחנו עומדים כחודשיים ימים לפני חג הפסח וההתארגנות לוקחת זמן רב".

שר הרווחה כץ השיב למקלב: "במענה לשאלתך, אפעל ואעשה כל מאמץ להגדלת תקציב קמחא דפסחא השנה מה שייתן מענה יותר מאשר בשנים עברו".

חשוב לציין כי התקציב המקורי הוא כשני מיליוני שקלים וחצי – "תקציב זה הוא לעג לרש שכן כל משפחה תקבל מהתקציב הכולל כשנים וחצי שקלים", אמר ח"כ מקלב, כאמור השר הבטיח לעשות כל מאמץ בכדי להגדיל את התקציב.

במקביל אמר השר - אנו יוצאים כבר בשבוע הקרוב בפרויקט מיוחד אשר במסגרתו יחולקו אלפי שוברים למשפחות נזקקות מידי חודש בשווי 350 שקל והמשפחות יכלו לקנות ערך קניה של עד 500 שקל.

ח"כ מקלב התייחס לדברים ואמר: "ישנם עשרות אלפי משפחות עניות, יוזמה זו תעזור להם ולו במעט לקבל את העזרה בכבוד ולקנות את המצרכים המתאים להם, עזרה זו חשובה ואנו מקווים שפרויקט זה יצליח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר