כ-70 סטודנטים העידו

חשד: רשת לסחר בסמים במוסד חילוני יוקרתי

בית המשפט האריך בארבעה ימים את מעצרם של שלושה סטודנטים ממוסד אקדמי יוקרתי החשודים כי סיפקו חומרים אסורים לעשרות חבריהם. כ-70 סטודנטים זומנו להעיד (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

החשד - סחר בסמים במוסד האקדמי: בית המשפט האריך היום (רביעי) בארבעה ימים את מעצרם של שלושה סטודנטים ממוסד אקדמי יוקרתי ומוכר החשודים כי סחרו בסמים וסיפקו חומרים אסורים לעשרות סטודנטים. עד כה, זימנה המשטרה כ-70 תלמידים במוסד להעיד בפרשה.

על פי הדיווח, חקירת הפרשה החלה לאחר שבמרחב ירקון של המשטרה התקבל מידע מודיעיני. בתחילת השנה הלועזית נעצרו שניים מהחשודים בפרשה, אולם הם שוחררו בהמשך היום. אלא שמאז ניהלה המשטרה מעקב אחריהם והאזינה לשיחות הטלפון שלהם.

בשבוע שעבר, נעצרו השלושה בחשד לסחר בסמים, ובמכשיר הטלפון הסלולרי של אחד מהם נמצאה אף רשימה של סטודנטים שעל פי החשד קנו מהם סמים. המשטרה חושדת כי בסך הכל החזיקו השלושה במאות גרמים של סמי מריחואנה.

כך חודרים הסמים לשולי עולם הישיבות (צילומים: shortcutmedia, איולוסטרציות: שאטרסטוק, באדיבות yes דוקו, ערוץ 10 וארכיון "כיכר השבת". עריכה: הני הרשלר - shortcutmedia - לחלק מהמצולמים אין קשר לכתבה)

עו"ד אורנת קמרון, שמייצגת את אחד החשודים בפרשה אמרה היום כי "בשלב זה של החקירה, כשברור לכל בר דעת כי החשודים אינם מסוכנים אלא בני טובים שזוהי לכאורה העבירה הראשונה שלהם, תמוהות בעיניי התעקשות המדינה להאריך את מעצרם בפעם השלישית והפעלת לחץ ואיומים עליהם משל היו משפחת פשע ולא סטודנטים מן השורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר