רעידת אדמה מקומית

חשיפה: שינוי דרמטי בסיעת ש"ס בירושלים

דרעי מסמן את מפת הכוחות החדשה בעיריית ירושלים: חבר המועצה פיני עזרא צפוי להחזיק באחד התיקים עם המשמעות התקציבית הכבדה ביותר בעיר - תיק "מורשת מזרח" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
פיני עזרא, צביקה כהן וניר ברקת (צילום: באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הודיע הערב (רביעי) כי החליט לבצע שינוי דרמטי בסיעת ש"ס בירושלים. תיק 'מורשת מזרח', אחד התיקים הבכירים למפלגה, יועבר לידיו של חבר המועצה פיני עזרא, כך נודע ל"כיכר השבת".

תיק 'מורשת מזרח' נחשב לתיק הנחשק בסיעה, שכן מדובר בתיק עם 'הכסף הגדול', שממנו ממומנים אירועים לציבור החרדי בעיר, מופעים, ועוד. כדוגמת הכינוסים באצטדיון 'הארנה' ואירוע הסליחות בכל חודש אלול.

"זו רעידת אדמה מקומית" אומר גורם בסיעה: "כל מי שתשאל אותו בסיעה יגיד לך שהוא מעדיף את התיק הזה על פני כל תיק. זה דרמה שאף אחד לא ציפה לה".

השינוי הדרמטי בסיעת ש"ס

במקביל הוחלט עוד כי עזרא ישמש גם כחבר ועדת תכנון ובניה - הוועדה הבכירה בעירייה, ועדת שימור ואחראי על תיק הספורט. חבר המועצה אברהם בצלאל ימונה כחבר בוועדת הכספים. אחראי על תיק ארנונה ותיק נוער נושר.

כמו כן, נודע ל"כיכר השבת", כי הוחלט בש"ס שלא למנות שני נציגים חדשים בישיבת המועצה הקרובה בתחילת השבוע הבא ולהמתין לישיבה הבאה בעוד כשבועיים. אז ימונה חיים כהן לתפקיד ובמקביל נציג נוסף שיבחר על ידי דרעי, ככל הנראה מהציבור הצרפתי בעיר. עם זאת, יתכן וברגע האחרון דרעי יחליט למנות נציג אחד כבר בישיבה הקרובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר