גדי פיינגולד בקליפ חדש - "לא יודע כלום"

הזמר והיוצר גדי פיינגולד, הבעלים של אולפן ההקלטות המפורסם פלוטו, הוציא בשנה שעברה אלבום בכורה אישי ממנו יוצא קליפ חדש ומסקרן בו הוא חוזר בזמן (קליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום מסך יוטיוב)

הזמר והיוצר גדי פיינגולד, הבעלים של אולפן ההקלטות המפורסם פלוטו, הוציא בשנה שעברה אלבום בכורה אישי בו הוא מארח את אביתר בנאי לשיר הנושא.

עכשיו יוצא מתוכו קליפ חדש ומעניין בו חוזר פיינגולד אחורה בזמן אל חבריו טרם החזרה בתשובה. סיפורו של הקליפ התחיל לפני 11 שנים, ב-2005 גדי פיינגולד וחברי להקתו, יוסי מזרחי, נדב לוזיה וירון אהרוני, שכרו וואן משנות השישים ונסעו לצלם קליפ בצפון במצלמת 8 מילימטר.

לאחר צילומי הקליפ חלה תפנית, פיינגולד חזר בתשובה, ירון פנה ללימודים והחל לעבוד בבנק, מזרחי ולוזיה טסו לחו"ל, חזרו לארץ והצליחו עם להקתם ׳הקולקטיב׳. לאחר מכן מזרחי שנישא לזמרת נינט טייב עבר להתגורר עימה בחו"ל.

כשהחל בתהליך החזרה בתשובה גנז פיינגולד את האלבום והקליפ נכנס למגירה, אך עם הזמן חזר הרצון ליצור ובשנה האחרונה יצא כאמור, אלבום הבכורה "לא תיפול רוחי". "לא יודע כלום" יוצא כסינגל מתוך האלבום. הקליפ הוא סוג של סרט דוקומנטרי ולמענו נאספו שוב החברים ובראשם הבמאי תמיר פלצמן ושוב הם יצאו לטיול. "כמו שהם", כאילו לא עברו 12 שנים, ישן מול חדש, עבר מול הווה, כל כך הרבה השתנה אבל בשורש לא השתנה כלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר