קמפיין החרד"קים

המקובל: חיילים חרדים הותקפו? המפקדים בצה"ל אשמים

"מי שעושה את הצעקות הם לא הילדים שצועקים, אלא המפקדים". המקובל הרב יעקב עדס תקף את הנציגות בכנסת שיצאה נגד השפלת חיילים חרדים - במקום נגד צה"ל (חרדים)

ישראל שפירא | כיכר השבת |
(צילום: נחלת יצחק)

קמפיין החרד"קים: במהלך אירוע אזכרה למקובל רבי יצחק כדורי זצ"ל, תקף המקובל הרב יעקב עדס את המגנים את קמפיין החרד"קים, ואמר כי האשמה אמורה להיות מופנית לצה"ל שדורש מהחיילים החרדים להסתובב עם מדים בשכונות החרדיות. "המפקדים בצבא אשמים בזה שצועקים על חיילים ברחוב" אמר.

הרב עדס סיפר כי מסר שיעור לחיילים, ואלה טענו בפניו כי מפקדיהם לא מאשרים להם ללכת הביתה בלי מדים. "היו איזה חמישים או מאה חיילים, ומסרנו להם שיעור. הם אמרו לי - כל אלו שטוענים טענות על אלו שצועקים על חיילים חרדים הם שקרנים, כי מי שעושה את הצעקות האלו הם לא הילדים שצועקים, אלא המפקדים שמחייבים את החיילים ללכת עם מדים עד הבית".

הרב יעקב עדס (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

"המפקדים מחייבים אותנו ללכת עם מדים כדי לחנך את החרדים" ציטט הרב עדס את החיילים החרדים, והוסיף לתקוף גם את הנציגים החרדים בכנסת: "הם מחוקקים חוקים נגד הילדים שצועקים, במקום לחוקק חוקים נגד המפקדים".

"יש נציגים בציבור, בכנסת, אחד חרדי ואחד דתי, ובימים שיש כזה דבר שנעצרו בנות בגלל הצבא צריך להרעיש את העולם, במקום זה עושים צעקות על זה שילד ראה איזה חייל ואמר לו איזו מילה ברחוב" אמר הרב עדס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר