"המצב לא פשוט"

מלקולם הונליין נועד עם הרבי מבעלזא. תיעוד

יו"ר ועידת הנשיאים מלקולם הונליין הגיע אמש לביקור ארוך במיוחד במעונו של האדמו"ר מבעלזא לדיון במספר נושאים. הונליין ל'כיכר': "הרבי אופטימי אבל גם מאוד ריאלי" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הונליין עם הרבי מבעלזא (באדיבות המצלם)

יו"ר ועידת הנשיאים מלקולם הונליין הגיע אמש (רביעי) לביקור ארוך במיוחד במעונו של חבר מועצת גדולי התורה של תנועת אגודת ישראל כ"ק האדמו"ר מבעלזא לדיון ממושך בנושאים העומדים על סדר יומו של העם היהודי.

הונליין, יהודי אורתודקסי, הנחשב לאחד מבכירי העסקנים היהודיים בארה"ב ובעולם היהודי, זוכה לדלת פתוחה אצל ראשי הממשל האמריקאי והישראלי.

הונליין מגיע פעמים רבות להתייעצויות אצל הרבי מבעלזא אולם הפעם היה מדובר בדיון מקיף ארוך וממושך כאשר דן עם האדמו"ר למעלה משעה במגוון נושאים. הונליין הגיע כשהוא מלווה במקורבו, העסקן ואיש החסד מוטי פריד.

ל"כיכר השבת" נודע כי בין היתר עלו בשיחה נושאים אסטרטגיים ומהותיים הנוגעים לשלומו של העם היהודי היושב בציון.

הרבי והונלייין שוחחו באריכות על השינויים בממשל החדש בארה"ב ועל הקשר עם ישראל וכן על השינויים הגלובליים והעולמיים לצד השפעתם על הנעשה במזרח התיכון ועל מדינת ישראל.

הונליין סיפר לרבי על הסכנות האזוריות מול ההזדמנויות זאת על רקע חוסר היציבות בעולם המערבי וחשף כי הוא בדרכו להיפגש עם מנהיגים וגורמים שונים במדינות ערביות במטרה להדק את הקשר עם ישראל והעם היהודי.

בצאתו מהשיחה בקודש פנימה אמר הונליין ל"כיכר השבת" כי "אני יושב עם הרבי מפעם לפעם כשאני בא. כולם יודעים שהוא מאוד חכם ואנו מדברים על נושאים שונים מידי פעם. יש לו הבנה רחבה בכל הנושאים. בשבילי זה מאוד חשוב מה שהרבי אומר, אלו דברים שחשובים לעם ישראל".

"הרבי מצד אחד אופטימי אבל מצד שני מאוד ריאלי ומציאותי עם רגליים על הקרקע", מציין הונליין.

בנוגע למצב הבטחוני והמדיני של ישראל אומר הונליין: "אני חושב שלישראל יש כעת את האירועים האלימים בסוריה והמצב במצרים על רקע הכנופיות של דאעש כל המצב הזה לא פשוט".

"אני מקווה שהביקור של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו אצל הנשיא החדש דונלד טראמפ יהיה מוצלח ויצור קשרים טובים עם הממשל החדש שזה דבר חשוב גם ליהדות ארה"ב וגם למדינת ישראל", מסיים הונליין בסיפוק רב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר