חשודים נעצרו

איך הגיעו 130 ק"ג דגים לתוך הרכב?

באופן מעניין לחשודים שנעצרו כשברכבם 130 ק"ג של דג קרפיון לא הייתה תשובה ברורה כיצד הגיעו הדגים הטריים אל תוך הרכב. החשודים בגניבה מבריכות הדגים נעצרו (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הדגים ש"הופיעו" ברכב (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל איתרו שלושה חשודים בגניבת דגים במשקל של כ- 130 ק"ג מבריכת דיג בצפון, החשודים הובאו היום להארכת מעצר בבית המשפט

אמש, במהלך פעילות שגרתית כנגד מחוללי הפשיעה במחוז חוף, הבחינו שוטרי מג"ב, ברכב שנסע בשטחים החקלאיים של כפר ג'אסר ובו שני אנשים.

השוטרים קראו לרכב שהעלה את חשדם לעצור, ובחיפוש שביצעו ברכב מצאו שני ארגזים גדולים מלאים בדגים. החשודים שלא סיפקו הסבר מהיכן הדגים, החלו אף לעורר פרובוקציות במקום.

תוך כדי הטיפול באירוע הגיע אדם נוסף, בנו של אחד החשודים, והחל להפריע לעבודת השוטרים. במסגרת הניסיונות של השוטרים לעכב את החשודים, הצליח אחד מהם להימלט.

שני החשודים בשנות ה-40 לחייהם נעצרו להמשך חקירה והחשוד השלישי (זה שהצליח להימלט) בשנות ה-20 לחייו, הסגיר עצמו לאחר מספר שעות.

כל החשודים תושבי פוריידיס הובאו אמש לחקירה של משטרת ישראל. כמו כן, הרכב הוחרם. הדגים מסוג קרפיון ובורי במשקל של כ- 130 ק"ג, שככל הנראה נגנבו מבריכת דגים באזור, הוחרמו.

עם סיום החקירה נעצרו החשודים והיום הובאו להארכת מעצרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר