בלעדי לכיכר השבת

משתקם: כך נראה אמש בנה של "האם המרעיבה"

בתצלום בלעדי שהגיע לידי ´כיכר השבת´, נראה בנה של "האם המרעיבה" אוכל מזון, כשהוא יושב במיטתו בבית-החולים, מוקף בשמיכות. על ידו, ניתן לראות מכונית-משחק, עמה הוא שיחק במהלך היום. אתמול בבוקר פורסמה תמונתו, בה נראה במצב מחריד (בארץ)

מנחם כץ | כיכר השבת |
ב"ה משתקם. הילד, היום. צילום בלעדי: כיכר השבת

שיפור גדול חל במצבו של בנה הפעוט של "האם המרעיבה" השוכב בבית-החולים הדסה עין-כרם בירושלים מספר ימים, כך נודע ל'כיכר השבת'.

בתצלום בלעדי שהגיע לידינו, נראה היום (חמישי) הילד הקטן אוכל מזון, כשהוא יושב במיטתו בבית-החולים, מוקף בשמיכות. על ידו, ניתן לראות מכונית-משחק, עמה הוא שיחק במהלך היום.

מהתמונה, ניתן לראות בבירור כי מצבו של הילד, הולך ומשתפר.

התמונה מכחישה באחת את התמונה שהופצה כנראה ע"י גורמי המקורבים לביה"ח, בה נראה הילד במצב גרוע ומזעזע, תוך הטיית דעת הקהל שכאילו האימא היא זו שגרמה לו להגיע למצב כזה.

התמונה הבלעדית ב'כיכר השבת', מראה באופן ברור שפני הדברים הינם אחרת לגמרי.

בפרסום בתקשורת הכללית, לא צוינה העובדה שכמעט כל הילדים המאושפזים במחלקת ההימטאונקולגית, נראים בצורה קשה.

במשפחה מדגישים, כי מדובר באחת הפעמים הראשונות בהן מגישים לילד אוכל מטעם בית-החולים, במהלך כל שנת אשפוזו במקום. לדברי המשפחה, דווקא האם היא זו שהתחננה לתת לילד אוכל אמיתי, מלבד נוזלים ותמיסות דרך הקיבה; אך הצוות הרפואי הוא זה אשר אסר עליה את הדבר מכל וכל, בטענה שהדבר יזיק לו.

בשבועיים האחרונים, לאחר שהילד הגיע למצב קשב בשל מחסור במזון, החליט הצוות הרפואי לעבור למזון רגיל בניסיון אחרון לחזקו. הילד אמנם מעכל אותו ומגיב יפה, כפי שניתן להבחין בתמונה.

במשפחה זועמים גם על הענין הזה, שכן לדבריהם החלו לתת לילד אוכל מאחורי גבה של האם, בשעות הלילה.

בשעות הבוקר, היא התחננה להאכיל אותו ומנעו זאת ממנה, ואילו במחשכים האכילו אותו בלי ידיעתה. מכאן מביעים במשפחה את תמיהתם אודות התנהלות זו, ובוודאי לנוכח ההאשמות שהאם היא זו המונעת אוכל מבנה.

כתב 'כיכר השבת' מוסיף, כי במהלך הימים האחרונים, הילד הקטן ייבב פעמים רבות. הוא אומנם מדבר רק אידיש, אך בשפה זו גם התקשה לדבר מפאת מצבו.

'כיכר השבת' ימשיך לעקוב ולדווח אחר ההתפתחויות.

,
,

הילד שקיים חשד כי הורעב, היום בבית-החולים. צילום בלעדי: כיכר השבת (הזכויות שמורות)

התמונה ב'ידיעות אחרונות' שהסעירה את המדינה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר