אחרי 20 שנה

השר דוד אזולאי מצהיר: אפרוש מהכנסת בסיום הקדנציה

שר הדתות דוד אזולאי מצהיר כי בתום הקדנציה יפרוש מהכנסת ובכך הוא מצטרף לח"כ יצחק וקנין, שהודיע על פרישתו. דרעי מקווה שח"כים נוספים יצטרפו ובכך תרוענן רשימת ש"ס לכנסת (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
פורש. השר דוד אזולאי (צילום: Gershon Elinson/FLASH90)

רענון רשימת ש"ס: שר הדתות דוד אזולאי הכריז כי החליט לפרוש מהכנסת בתום הקדנציה הנוכחית.

אזולאי, חבר כנסת זה למעלה מעשרים שנה. בקדנציה הנוכחית החליט יו"ר ש"ס אריה דרעי למנותו לתפקיד שר הדתות, כשלכולם היה ברור כי מדובר בקדנציה האחרונה שלו במשכן הכנסת.

כעת, כשיש מי שמדבר על בחירות בשל חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו, החליט אזולאי להקדים את הודעתו ולהעביר מסר לדרעי כי אין בכוונתו להילחם על מקומו גם בקדנציה הבאה וכי החליט לפרוש מהחיים הציבוריים.

על פי הדיווח ב'ישראל היום', אזולאי התבטא השבוע לאחר טקס חלוקת 'פרס השר' לראשי מועצות דתיות: "אני לא צעיר. הייתי ח"כ, יו"ר ועדה, סגן שר ושר. זהו. הגיע הזמן לפרוש בשיא. זו תהיה הקדנציה האחרונה שלי".

השר אזולאי מצטרף לח"כ יצחק וקנין, שגם הוא הודיע בחודש האחרון כי החליט לפרוש בתום הקדנציה הנוכחית: ""אני יכול להבטיח לכם דבר אחד, בלי נדר אני לא יהיה פה בקדנציה הבאה. כל אחד צריך לדעת את הגבולות שלו. בלי נדר".

כעת תקוותו של אריה דרעי כי עוד חברי כנסת יודיעו על פרישה בתום הקדנציה, כך שיוכל לרענן דרמטית את רשימת המפלגה ללא עימותים.

מלשכת שר הדתות נמסר, כי השר דוד אזולאי לא התראיין אצל העיתונאי יהודה שלזינגר. "הכתבה שפורסמה הבוקר (ו') בדבר פרישה בסיום הקדנציה אינו נכונה ומשוללת יסוד, שכן השר עסוק בתנופת עשייה.

כל הנאמר בכתבה בנוגע לשר הנו פרי דמיונו של הכתב שאף לא טרח לברר מול הלשכה בטרם פרסום.

כפי שנהג עד כה, השר אזולאי פועל בהתאם להנחיית מועצת חכמי התורה וימשיך את כל עשייתו הציבורית בהתאם להנחייתם בעתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר