הפרטים נחשפים

החייל ה"מותקף": "אני עם מדים כדי להציק"

החייל שצולם כשהוא מוכה בבני ברק הודה בפירוש בדף הפייסבוק שלו כי הגיע כדי להציק למפגינים החרדים. מאוחר יותר הוא צולם כשהוא מתיז גז מדמיע על מפגין (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

כפי שנחשף אמש בכיכר השבת נדמה כי הסיפור של החייל ״שהותקף״ אמש (ה') ע״י מפגיני הפלג הירושלמי בבני ברק הינו מורכב יותר ולא שחור ולבן.

בתיעוד בלעדי שפורסם בשעות הצהריים בכיכר השבת נראה החייל כשהוא בניגוד לטענתו כביכול התיז גז מדמיע על המפגינים לאחר שנקלע לסכנה וחש צורך להגן על עצמו הרי שמצב הדברים הינו הפוך והוא הותקף לאחר שהשפריץ ממיכל הגז שבידו על תלמיד ישיבה שישב על הכביש וחסם את נתיב הנסיעה מבלי שבכלל התעמת עם החייל.

כעת חושף 'כיכר השבת' כי החייל יעקב בן שימול שתיעד את עצמו ברשתות החברתיות משתתף בהפגנה הגיע ככל הנראה על מנת להתגרות במפגינים כאשר בדף הפייסבוק שלו הוא מנאץ את הציבור החרדי בקללות גסות ולאחר מכן מציין בגאווה לחבריו כי הגיע על מנת להציק למפגינים.

"אני אים מדים פהה לציק להם", כותב בן שימול (השגיאות כתיב במקור)

ל'כיכר השבת' נודע כי החייל המתגורר במירון ומשרת בבסיס עין זיתים הגיע לצורך כל שהוא לבסיס תל השומר משם נסע לבני ברק לבקר את בני משפחתו כשהוא מתכוון להמשיך בדרכו לירושלים.

מסיבה שאינה ברורה הוא נקלע לאזור ההפגנה ומשם הסיפור החל להתגלגל על פי גרסאות שתי הצדדים.

גורמים בצה״ל אומרים ל'כיכר השבת' : הבחור טוען בתוקף שתקפו אותו. בני משפחתו מתגוררים בבני ברק והוא לטענתו הגיע לבקרם. כל הנתונים נמצאים בידי צה״ל ומתוחקרים ע״י מפקד החטיבה.

גורם נוסף בצה״ל מבהיר: לאלימות אין מקום בצבא הגנה לישראל. ואם אכן יתברר שהחייל תקף לחינם ולא לצורך הגנה עצמית המקרה חמור. הגורם מוסיף כי בצה״ל מצפים להפסקת האלימות נגד החיילים החרדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר