בשורה לנהגים

חדש: רישיון נהיגה יונפק גם בסניפי הדואר

משרד התחבורה הודיע על שיפור משמעותי בשירות לנהגים שמעוניינים לחדש את רישיונם. 30 סניפים של הדואר יתנו את השירות לנהגים ויחסכו להם זמן רב (חדשות תחבורה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אחד הסניפים בו יופעל השירות (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

החל מסוף השבוע שעבר ניתן להנפיק רישיונות נהיגה חדשים (זמניים) גם ב-30 סניפי דואר בכל רחבי הארץ, כשבהמשך השירות יורחב לסניפים נוספים, כך הודיע משרד התחבורה.

המשמעות היא כי כל נהג שתוקף רישיונו פג ועדיין לא קיבל את רישיון הנהיגה לביתו, או אם רישיונו אבד, נגנב או נפגם, יוכל לגשת לסניף הדואר, להציג תעודת זהות ולהנפיק רישיון זמני. התשלום יהיה במזומן והנהג יקבל רישיון זמני, ומאוחר יותר רישיון קבע שיגיע לביתו בדואר. לפי משרד התחבורה, השירות לא יינתן למי שאינו רשאי לחדש רישיון, לרבות נהגים הנדרשים לעבור בדיקת ראייה.

כיום ניתן להנפיק רישיונות נהיגה במספר דרכים. החל באמצעות האינטרנט, דרך מוקד טלפוני (*5678), וכלה בעמדות "רישיומט" הממוקמות בכ-70 סניפי רשת סופר פארם באמצעות כרטיס אשראי.

בין הסניפים שהצטרפו למהלך, סניף הדואר "שערי גאולה" בשכונת הבוכרים, סניף הדואר שערי ירושלים וגם סניף הדואר במרכז המסחרי בברכפלד, מודיעין עילית.

לדברי שר התחבורה ישראל כץ, "מתן האפשרות להנפיק רישיונות נהיגה ובקרוב גם רישיונות רכב בדואר ישראל, ישפר באופן משמעותי את השירות לציבור ויפחית את העומסים במשרדי הרישוי. הנפקה ותשלום רישיונות בדואר, יאפשרו לציבור הנהגים לחסוך זמן יקר וימנעו ממנו את הצורך להגיע למשרדי הרישוי לקבלת רישיון רכב ונהיגה", אמר השר.

מנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר אייל, ציינה כי שיתוף הפעולה עם דואר ישראל מבוצע במסגרת תכנית סדורה לשיפור השירות לציבור בסניפי הרישוי.

"מעתה נוכל להציע מגוון שירותים לנהגים ולהרחיב את פעילותנו, בכל אזור שהלקוחות יבחרו ובשעות פעילות ארוכות ונוחות יותר, במיוחד לאזרחים שאינם פנויים בשעות הבוקר", אמרה. לדבריה, בשנה האחרונה הוטמעו שיפורים רבים במשרד התחבורה ובכללם תוספת עמדות שירות להנפקת רישיונות נהיגה ורכב ("רישיומט") ומתן אפשרות להצהיר על סיום תכנית הליווי לנהג חדש באמצעות האינטרנט, ללא הגעה פיזית לסניפים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר