איך להריח נהדר בשלושה שלבים פשוטים

על טעם וריח אין מה להתווכח, אבל על הדרך שתגרום לך להדיף ריח טוב, בהחלט יש מה לדון. החל משילוב ריחות וכלה בהתזת מיכלים של דאודורנט על גוף לא נקי - כל הטעויות שיזמינו מבטים עצבניים באוטובוס (סטייל וטיפוח)

על הריח... (צילום: שאטרסטוק)

בין אם תרצו ובין אם לא, כשאתם מפעילים את עצמכם אתם תתחילו להזיע, ואם תזיעו זה יתבטא בסופו של דבר במבטים עצבניים של אנשים באוטובוס. לכל גבר יש נטיה שונה לריחות שונים, אין בזה כללים; חומרת הסירחון הסופית מושפעת ממספר גורמים כמו גנטיקה, בגדים, חומרי ניקוי, דיאטה, הרגלי עישון, וכדו'.

אז דבר ראשון, תשאלו חבר טוב שאתם סומכים עליו שיגיד לכם את כל האמת בפרצוף בנוגע לבעיית הריח שלכם. ברגע שקיבלתם אישור, תתחילו לחפש את האשמים ולטפל בבעיה.

פרחים על ערימת זבל

טעות נפוצה גורמת לנו לחשוב שריחות שונים שאנחנו מתיזים על גופנו מנטרלים ריחות לא נעימים, אך מדובר בטעות חמורה ולא נעימה לסביבה. אם הגוף שלך לא נקי, אתה רק תניח פרחים על ערימת זבל. תקפיד על מקלחת מידי ערב ותמנע ממכשירי רחצה ריחניים מידי.

דבר נוסף: אם אתה הולך באופן קבוע לחדר כושר, אל תלך לעבודה מבלי להתקלח קודם. גם אם אתה שם מיכלים שלמים של דאודורנט, זה לא יפיג את ריח הזיעה. אז תעשה טובה, תקנה זוג כפכפים ותשתמש במקלחת של חדר הכושר.

פחות זה יותר

הבעיה הכי גדולה ונפיצה בבושם, זו הכמות. המשפט 'כל המוסיף גורע' לא מתאים לאף סיטואציה יותר מלזו. אם ניתן להריח אותך ממרחק של 5 מטרים, שמת יותר מידי, אחי. אז בבקשה, תשפריץ ברגש. ותזכור: פחות זה יותר.

סמל מסחרי

הטעות הכי גדולה שתוכל לעשות זה להשתמש באפרטשייב או בסבון ריחני וולהוסיף על החגיגה גם בושם. שילוב ריחות הוא טעות קטלנית שעלולה להעלות לך בהרבה אפים מכווצים מסביבך, תלך על ריח אחד קבוע שיהיה הסמל המסחרי שלך, ועדיף שהוא יהיה קלאסי ולא צעקני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר