האישום, מחר

שוחרר ראש הישיבה ששניים מתלמידיו התלוננו כי תקף אותם

העיר מודיעין עילית סערה עם מעברו לחו"ל לפני כחצי שנה של ראש ישיבה פופולרי. זמן מה לאחר ששב ומונה לר"מ בישיבה בי-ם, הוא נעצר למשך תקופה ארוכה במיוחד (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בית המשפט העליון נענה היום (ראשון) לעתירה של פרקליטי ראש הישיבה ממודיעין עילית, ושחרר אותו ממעצר ממושך בן 32 ימים, בו שהה לאחר שהוגשו כנגדו שתי תלונות של תלמידיו לשעבר בגין תקיפתם על ידו, לטענתם.

מחר ככל הנראה, כך נטען בדיון המשפטי היום, יוגש כנגד ראש הישיבה כתב אישום.

השחרור עליו החליט ביהמ"ש העליון בא לאחר הארכות מעצר חוזרות ונשנות, שמונה במספר, שאושרו באופן נדיר לבקשת המשטרה על ידי הערכאות השונות בבתי משפט השלום והמחוזי, בטענה למסוכנותו בשל אופי המעשים המיוחסים לו והחשש לשיבוש הליכים מצדו.

כזכור, לפני כחצי שנה נסגרה הישיבה שבראשותו במודיעין עילית, והוא עזב באופן פתאומי לחו"ל - מה שהחל גל שמועות אודות הרקע לכך.

לפני כחודש הוא שב לארץ, וכפי שנחשף ב"כיכר השבת" הוא מונה זמן קצר לאחר מכן לר"מ בישיבה גדולה בירושלים, אך זמן מה לאחר מכן נעצר על ידי המשטרה.

יצויין, כי כפי שנודע, רב העיר מודיעין עילית נקט עמדה ברורה בהתייחסותו בחומרה לפרשה, לכל אורך הדרך.

פרקליטו של הרב עו"ד גד זילברשלג, שעתר לבית המשפט העליון עם עו"ד אלי כהן, מסר ל"כיכר השבת" כי "ההישג המשפטי בשחרורו היום של מרשי, הוא גם לאור התנהלות לקויה של המשטרה והפרקליטות שהגישו באיחור את אישורו של היועץ המשפטי לממשלה שנדרש לשם הארכת מעצר מעבר ל-30 יום, וגם בו היו פגמים מהותיים וטכניים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר