לנשנש מתוקים בלי להרוס את הדיאטה
לנשנש מתוקים בלי להרוס את הדיאטה (צילום: Sheelah Brennan)
אאא

כולנו היינו שם כבר: הצהרנו על דיאטה חדשה לכל מי שהיה מוכן להאזין, החזקנו יום או יומיים כמו גיבורים - ואז הגיע קינוח שוקולדי עסיסי והרס הכל.

מה עושים? הנה 5 תחליפים טבעיים שיהפכו את המתוקים לבריאים יותר ויפחיתו משמעותית את נקיפות המצפון בכל ביס.

מוס שוקולד

הוא סמיך, עשיר, מפנק, מתוק - ואפילו בריא! מתכון לקינוח מוס שוקולד פרווה עם תחליף מדליק ומפתיע. המוס הזה צבר פופולריות רבה בשנים האחרונות ואם עדיין לא ניסיתם אותו - זה הזמן.

>> למתכון

כדורי "שוקולד"

אלה לא באמת כדורי שוקולד, אבל הם ממכרים לא פחות - ממתק מתוק ובריא שגם הילדים יאהבו: כדורי שיבולת שועל, אגוזים וצימוקים מצופים קוקוס.

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'אוכל ומתכונים' ותישארו מעודכנים

>> למתכון

בראוניז שוקולד בזיגוג פאדג' שוקולד

ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב - כלומר פרווה לחלוטין, ואת החמאה והשומנים המיותרים מחליף אבוקדו. זה מושלם.

>> למתכון

ממרח "שוקולד" בלי שוקולד

הבוקר הגיע, הילדים מבקשים סנדוויץ' עם שוקולד, המון שוקולד, ואתם מהססים. מה עם הבריאות? כמה לשים? מסתבר שלטבע יש פתרון מעולה: מתכון לממרח חרובים מתוק. הם לא ירגישו בהבדל.

>> למתכון

ממרח קרמל ביתי מ-2 מרכיבים

זה האח הגדול והמתוק לא פחות של השוקולד ולא תאמינו ממה הוא עשוי.

>> למתכון