ניתק קשר ומת

המוות המסתורי של מנהיג הקו קלוקס קלאן במיזורי

מנהיג ארגון הקו קלוקס קלאן הגזעני במיזורי, פרנק אקונה, נמצא מת בשבת האחרונה ליד העיירה בלגרייד. קודם לכן הוא הודיע לאישתו על 'נסיעת עסקים' שלא הייתה מעולם - כך על פי עדות מעסיקיו (בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

נסיעת עסקים, סכסוך גירושין ומוות מסתורי - מנהיג ה-KKK נרצח? "האשף הקיסרי" של ארגון הקו קלוקס קלאן הגזעני ומי שהנהיג את הסניף של הארגון במיזורי, פרנק אקונה, נמצא מת בשבת האחרונה ליד העיירה בלגרייד.

נסיבות מותו של אקונה נחשבות למסתוריות במיוחד, והוא אירע לאחר שזה ניתק קשר עם אנשיו ואף הוכרז כנעדר. קודם לכן, הוא הודיע לאשתו כי הוא נוסע לצורך עסקים, וכי כאשר יחזור ממנה יגיש תביעת גירושין נגדה.

אלא שהסיפור שסיפר מנהיג ה-KKK לאישתו על "נסיעת עסקים קדם גירושין", נשמע מוזר מעט - בפרט לאור העובדה שמעסיקיו של אקונה העידו כי הוא לא נשלח על ידם לנסיעת עבודה כלשהי.

כאמור, לאחר שאבד הקשר עם אקונה והניסיונות לשוחח עמו עלו בתוהו, הוא הוכרז כנעדר ואנשי המשטרה המקומית פתחו בחיפושים אחריו. לאחר יממה, נמצאה מכוניתו כשהיא נטושה בחורשה מבודדת. בנוסף, התגלה ניסיון להזיק במוט ברזל לכספת שהוחזקה בביתו.

פרנק אקונה. מת בנסיבות נמסתוריות (צילום: מתוך YouTube)

על פי הדיווחים, מי שמצאה את גופתו של אקונה, היא משפחה שטיילה באיזור העיירה בלגרייד. על פי החקירה, הוא מת מירייה בראשו. בסמוך לגופה נמצאה ערימה של אפר, וככל הנראה הובערה במקום מדורה קטנה.

ארגון ה"קו קלוקס קלאן", או בראשי תיבות ה-"KKK", מאגד סביבו פעילים גזעניים בארצות הברית הדוגלים בעליונות הגזע הלבן ובקו תוקפני נגד מיעוטים ומהגרים.

בתחילה לא היה להתארגנות הגזענית עניין מיוחד נגד יהודים, אולם בגלגולו השני הוא נחשב כארגון בעל רקע אנטישמי מובהק. עם זאת, בשנת 2007 אמר בכיר ב-KKK כי הוא מוכן לקבל לשורות הארגון גם יהודים. בבחירות האחרונות לנשיאות ארה"ב, הציגו מתנגדיו של דונלד טראמפ את תמיכת אנשי הארגון בו כטעם לפגם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר