ראש העיר בני ברק בקמפוס אברטק: "פעילות מבורכת"

ראש העיר בני ברק, חנוך זייברט, ביקר בקמפוס "אברטק" המאפשר לחרדים להתמקצע בתחום ההייטק בתוך 12 חודשים בלבד והתבטא כי מדובר בפעילות מבורכת (חרדים)

זייברט בקמפוס אברטק (צילום: יח"צ)

ראש העיר בני ברק, חנוך זייברט, ביקר אתמול (שני) בקמפוס אברטק מבית רבטק והתרשם עמוקות מהידע והיכולות הטכנולוגית המרשימה שהפגינו העובדים במקום. רבטק היא חברת הייטק בינלאומית מובילה לפיתוח תוכנה. תוכנית 'אברטק' מעניקה סביבת לימודים ייחודית ותומכת לתלמידים חרדים המבקשים להשתלב בעולם ההייטק. התוכנית מורכבת מתלמידים חרדים וצוות הוראה מקצועי מהשורה הראשונה.

מנכ"ל אברטק, אהרן ספראי ומנהל מחלקת DevOps, איציק לביא, הציגו בפני ראש העיר את הפעילות במקום והסבירו על אודות הלימודים הטכנולוגיים הייחודיים, המשלבים עבודה מעשית במסגרת הלימודים. הביקור נערך לקראת התרחבות המגמה ופתיחת מחזור חדש.

מנהלי הקמפוס הסבירו לראש העיר כי תכנית הלימודים של אברטק נבנתה בדקדוק רב, וכל תכניה נבחרו בקפידה בהתאמה לצרכים וליכולות של חרדים בוגרי ישיבות. צוות שהורכב מאנשי הייטק בכירים מנוסים, ויועצים מהקהילה האקדמית של מדעי המחשב, יצר תכנית חדשנית, המכשירה מתכנתים מקצוענים בתוך 12 חודשים בלבד.

התפיסה העומדת בבסיס התנהלותה המקצועית של אברטק היא, כי ניסיון פרקטי הינו בעל ערך עליון בתחום התוכנה, ולפיכך יש לשלב כבר במהלך הלימוד התיאורטי – עבודה מעשית ככל הניתן. מהלך זה מאפשר לתלמידים לרכוש מיומנויות נצרכות לעולם התעסוקה כבר במסגרת תקופת ההכשרה.

לאחר הביקור נפגש ראש העיר עם מנהלי הקמפוס ואמר כי זו ההוכחה שניתן לעבוד בהייטק באווירה חרדית למהדרין. ראש העיר חנוך זייברט נתן את ברכתו להמשך הפעילות המבורכת והודיע כי ישמח לשתף פעולה להמשך הפעילות המבורכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר