בשורות טובות

למרות החולשה: מרן הרב שטיינמן שוחרר מבית החולים

לאחר כשבועיים של אשפוז בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן שוחרר הבוקר לביתו ברחוב חזון איש 5, זאת למרות שהוא סובל מחולשה כללית (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הרב שטיינמן (צילום: יעקב נחומי)

לאחר כשבועיים של אשפוז בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן שוחרר הבוקר (שלישי) לביתו למרות שהוא סובל מחולשה כללית.

ל"כיכר השבת" נודע כי מרן ראש הישיבה בהכרה מלאה עם סיוע נשימתי, ובנוסף שוחח הבוקר עם פרופ' וינברגר והודה לו על כל הסיוע בטיפול הרפואי.

קובי רוזנשטיין, דוברו של הרב מסר כי "מרן ראש הישיבה שליט"א שב בשעה האחרונה בשעה טובה לביתו ברח' חזון איש 5 לאחר כשבועיים שהיה מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי מעייני הישועה".

"מרן עדיין סובל מחולשה כללית חריפה", מוסיף קובי ואומר כי "בשבועיים האחרונים ידע מצבו הרפואי של מרן ראש הישיבה עליות ומורדות כאשר בחלק מהזמן נזקק מרן ראש הישיבה לסיוע נשימתי חיצוני".

עוד נמסר כי בימים אלו אין קבלת קהל וכי התפילות בבית מרן מתקיימות במניין מצומצם. "הציבור מתבקש שלא להפריע למנוחתו של ראש הישיבה".

כזכור, מרן הרב שטיינמן אושפז במואצי שבת לפני כשבועיים בשל מצוקה נשימתית חריפה. במהלך האשפוז, עבר הגראי"ל טיפול רפואי מסובך לסיוע נשימתי חיצוני, וכעת, בצל החולשה הגדולה ממנה הוא סובל, הוא שוחרר לביתו.

במהלך ימי האשפוז, כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", נערכו שיפוצים בביתו של מרן, כדי לאפשר התנהלות נוחה יותר בצל מצבו הבריאותי.

הציבור נקרא להמשיך ולהרבות בתפילה לרפואתו המהירה והשלמה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפואה שלימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר