תיעוד

סוער באומן: פועלי העירייה הרסו אוהל לשינה

בשעות הבוקר הגיעו פועלי עיריית אומן, בליווי המשטרה, למתחם אוהלי השינה שהוקמו לפני כ-10 שנים לטובת העולים לאומן בכדי להרוס את אחד מהאוהלים. צפו בתיעוד (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: ברסלב live )

בשעות הבוקר (שלישי) הגיעו פועלי עיריית אומן, בליווי המשטרה, למתחם אוהלי השינה שהוקמו לפני כ-10 שנים לטובת העולים לאומן בימי ראש השנה בכדי להרוס את אחד מהם, בתואנה שאין לאוהל את האישורים הנדרשים.

הבקשה לפירוק האוהל הוגשה על ידי ארגון 'סבובודה', ארגון האנטישמי הפועל באומן, והיא אושרה ע"י ראש העיר שכנראה גם הוא אינו 'מחבב יהודים'.

מיד בהגיעם, מבלי לחכות שהשומרים הנמצאים במתחם כל השנה יפתחו להם את השער, חתכו את הגדר המקיף את כל המתחם, וכך הגיעו לאוהל המדובר.

פירוק האוהל מגיע שבועיים לאחר פירוק 'גשר הכהנים' שעמד 7 שנים על מקומו, לא הפריע לאף אחד ואף ראש עיר עד כה לא חשב להרוס אותו.

אחד מעסקני אומן טוען, כי מאבקי השליטה שמנהל ראש העיר מול מתחריו הפוליטיים כבר חרגה מזמן מכל הנורמות, ואף חברי הפרלמנט בקייב כבר התריעו שהמחלוקות הפנימיות בעירייה מחריבים אותה ואת העיר כולה, ופוגעים קשות בתיירות באוקראינה כולה.

עוד הוא טוען כי פועלי העירייה ממשיכים להצר את צעדיהם של היהודים הרבים הבאים לבקר את העיר, זאת על אף שהעירייה כמעט ולא מתפקדת בעקבות סופת השלגים העזה הפוקדת את האיזור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר