אלפים התכנסו בפוניבז' במלאת שנה להסתלקות הגרח"ש ליבוביץ'

בעצרת השתתפו אלפי תלמידי הישיבה ורבני הכולל וספדו לו ראשי הישיבה. נשיא הישיבה הרב אליעזר כהנמן נעדר עקב שהותו בלוס אנג'לס בדינר המתקיים הערב (חדשות, חרדים)

בעריש פילמר | כיכר השבת |
ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין מספיד (צילום: בעריש פילמר)

הערב (שלישי) נערכה בהיכל ישיבת פוניבז' עצרת מספד לרגל מלאות י"ב חודש להסתלקותו של ראש הישיבה הנערץ הגאון רבי חיים שלמה ליבוביץ זצ"ל שנפטר בי"ח אדר א׳.

בעצרת השתתפו אלפי תלמידי הישיבה ורבני הכולל וספדו לו ראשי הישיבה. נשיא הישיבה הרב אליעזר כהנמן נעדר ולא נשא דברים עקב שהותו בלוס אנג'לס בדינר המתקיים הערב לטובת מוסדות הישיבה.

ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין אמר בהספדו: "כשאנו עומדים כעת בעצרת על ראש הישיבה זצ"ל, אנחנו צריכים לעשות משהו לעילוי נשמתו. אם אנחנו נתחזק בלימוד המוסר זה יכול להיות לעילוי נשמתו, אם נעשה קביעות ללמוד מוסר כל יום זה חיזוק ראוי".

ראש הישיבה הגאון רבי ברוך דוב פוברסקי סיפר על ההערצה הגדולה שהיתה לגרח"ש בבית בריסק כשתיאר את החיבה היתרה שהיתה שם כלפיו. "זה לא דבר פשוט בבית בריסק, וזה קרה משום שהוא היה רואה דברים שאנחנו לא שמנו לב אליהם. לכן גם גילו לו הרבה דברים. היה דברים שלנו הרב מבריסק היה אומר ש'זה לא בשבילנו' אבל לגרח"ש הוא היה אומר", גילה.

הגרב"ד הוסיף והגדירו כמעתיק השמועה כפשוטו ואמר כי "עד שהגרח"ש הגיע לישיבה לא הייתי לומד ברכת שמואל בכלל, ידעתי אולי שלוש סימנים בברכת שמואל, ,בב"ק וביבמות, עד שהגרח"ש בא ולימד אותנו איך לומדים ברכת שמואל".

לאחר מכן ניגש הגאון רבי חיים ברמן לאמירת תהילים לרפואת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר