תעלומה מטרידה

לאן נעלם הטלפון של תאיר ראדה?

לא מעטים הם שלא מאמינים כי רומן זדורוב רצח לפני עשור את תאיר ראדה, והספיקות רק גדלים. הפרקליטות הודתה כי הטלפון של תאיר, שהיה בכיסה בזמן הרצח, נעלם (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילנה ראדה לצד תמונת בתה תאיר ז"ל (צילום: אביהו שפירא, ynet)

אם לא די בכך שחלק גדול מהציבור הישראלי לא מאמינים שרומן זדורוב הוא זה שרצח לפני עשור את הילדה תאיר ראדה ז"ל, הפרקליטות מוסיפה סיבות לציבור שלא להאמין, בימים האחרונים הודו בפרקליטות במחדל נוסף זאת לאחר שאבדו את מכשיר הסלולרי שהיה בכיסה של ראדה בזמן הרצח.

אילנה ראדה, אמרה ל'ידיעות אחרונות' כי "עוד לאחר הרצח ביקשתי לקבל בחזרה את החפצים האישיים של תאיר. פניתי מספר פעמים ותמיד טענו בפניי שבגלל שהמשפט עדיין מתנהל, ועדיין מוגשים ערעורים, אין אפשרות להשיב לי את הדברים ששייכים לנו".

לדבריה: "גם לאחר שהמשפט הסתיים, המשיכו בפרקליטות לסרב להשיב לנו את החפצים. הדבר תמוה בעיניי, מאחר שלאורך כל הזמן, מאז ההכרעה הראשונה, התעקשה הפרקליטות על כך שפסק הדין גורף, שבית המשפט נתן את פסיקתו ושהרוצח יושב בכלא. לאחר הכרעת בית המשפט העליון ביקשתי לקבל את הרכוש הפרטי שלנו. במחשב, לדוגמא, כל בני הבית השתמשו. אני זוכרת שעוד בזמן חקירת הרצח החזירו חפצים ונעליים לאנשים אחרים שמהם נלקחו החפצים".

בעיתון מתחו ביקורת על התנהלות המשטרה והפרקליטות: "בתיק שמעיב כל כך על אמון הציבור ברשויות החוק - היו חייבים במשטרה ובפרקליטות לעשות הכל כדי להימנע ממחדל כזה ולו רק כדי למנוע את הספקולציות שבוודאי יועלו בפורומים הרבים שעוסקים בקדחתנות ברצח - ספקולציות לפיהן המשטרה אינה מחזירה למשפחת ראדה את המכשיר הנייד כדי להסתיר ראיות".

אילנה פנתה באמצעות בית המשפט המחוזי בנצרת בבקשה שהמכשיר יוחזר לה, בית המשפט קיבל את הבקשה, אך לאחר שהפרקליטות בקשה ארכה היא הודתה: "לאור החלטת כבוד בית המשפט פנינו ליחידה החוקרת שבמשמורתה אמור להימצא הטלפון הנייד. בשלב הזה, היחידה החוקרת טרם איתרה את הטלפון ונעשים מאמצים רבים לאיתורו. לכן, מבקשת המשיבה ארכה בת חודש ימים ובתום התקופה נודיע עמדתנו לבי המשפט".

על פי הדיווח, השבוע הודיעה עו"ד שרוני ש"על אף מאמצים רבים, הטלפון הנייד של המנוחה לא אותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר