מתחזקת מגמת הגיוס של צעירים חרדים ליחידות קרביות

בצל האיומים וההתקפות על חיילים חרדים, מתברר שמגמת הגיוס לפלוגות החרדיות מתחזקת. הפלוגות מתגלות כהצלחה גדולה ונהנות בחסות ארגון שח"ר לליווי שוטף הכולל אירועים חברתיים, תפילות במניין ושיעורי תורה (במדים, שיווקי)

מתחזקת מגמת הגיוס של צעירים לקרבי. אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/FLASH90)

בהמשך להצלחה של המסלולים החרדים פלוגת 'תומר' בחטיבת גבעתי ופלוגת 'ח"ץ' בחטיבת הצנחנים המלוות על ידי ארגון שח"ר, נפתח מחזור גיוס נוסף בימים אלה.

מדובר בפלוגות קרביות ייחודיות המלוות על ידי רבנים, תפילות במנין ושיעורי תורה, לצד הכשרה ואימונים מאתגרים עם משימות ייחודיות. התכניות פונות לצעירים חרדים איכותיים בוגרי ישיבות שסיימו את לימודיהם בישיבה ומעוניינים להתגייס בעצת רבותיהם והוריהם לפני שהם משתלבים בשוק התעסוקה.

בארגון שח"ר לא מסתפקים בהכנה וליווי קדם השירות ומשקיעים מאמצים גדולים בליווי במהלך השירות, כאשר נציגי הארגון והמלווים הרוחניים נותנים מענים שונים ומגוונים, כגון שיעורי תורה וקיום שיחות אישיות עם החיילים, כמו גם ליווי משפחות המשרתים, זאת לצד האיכות המקצועית הרבה שמשקיעה המערכת הצבאית והחטיבה.

לאחר כשנתיים שירות, המשרתים יוצאים ל-8 חודשי משימה (הכוללים לימודים והכשרות מקצועיות או השלמת בגרויות), ארגון שח"ר מלווה את המשתלבים בשנת המשימה בהכוונה וסיוע בבחירת המסלול הלימודי, במערך אבחונים, שיעורי עזר וכלים תומכים לאורך הלימודים וההכשרה.

לקראת הגיוס הקרוב, נערכים בארגון שח"ר לקליטת מאות הפניות של המועמדים לגיוס, ומעמידים צוות מיוחד לשם שיחות עם המתעניינים, ליווי אישי עד הבקו"ם ובדיקת ההתאמה שלהם, ובעיקר, אירועי הכנה לכשירות פיזית ומנטלית לקליטה מירבית ואיכותית במסלול השירות.

לקבלת מידע לחצו כאן או התקשרו: 054-290-2556

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר