8 עוגות מדהימות בהשראת מבנים ארכיטקטוניים מפורסמים

קונדיטורית צעירה מפריז יוצרת עוגות מדהימות בהשראת מבנים ארכיטקטוניים מפורסמים - ומבצעת את זה בדיוק מושלם. צפו ב-8 מיצירותיה היפהפיות (בעולם, עיצוב)

מה שיוצא משידוך של ארכיטקטורה ועוגות (צילום: Marie Oiseau)

כחובבי עיצוב וסטייל, אנחנו נמשכים באופן טבעי לפרשנויות חדשות של העולם האדריכלי - אפילו כשמדובר על מתוקים אכילים, כמו של הקונדיטורית הפריזאית הצעירה והמוכשרת הזו שיוצרת עוגות מדהימות בהשראת מבנים ארכיטקטוניים מפורסמים.

מארי וואזו, בת 21, היא, כאמור, קונדיטורית. היא נולדה וגדלה במוסקבה וכעת היא לומדת אדריכלות בפריז, אך הספיקה להתמחות באפייה מקצועית במיאמי.

כדי ליצור את העוגות שלה, היא קודם משרטטת סקיצות, כמו אדריכלית לכל דבר, ויוצרת מודלים למבנים ידועים אליהם היא מחברת אלמנטים של טעם וצבע, כך לפי מאמר שכתבה לאתר BoredPanda.

על העוגות תוכלו למצוא, בין השאר, את מגדל אייפל ובית האופרה של סידני - והן יפות כל כך מכדי לאכול אותן (אוקיי, גם הכשרות לא מהודרת). מדובר בתערובת גאונית של עיצוב וקינוחים משובחים.

עולם האפייה והקונדיטוריה נמצא תמיד בתהליך של התקדמות וחיפוש אחר השיא החדש הבא של תחכום ומורכבות. זה אך טבעי שהאדריכלות והטכניקות שלה יפגשו באוכל. ואנחנו? לא מתלוננים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר