לאחר תביעה ארוכה

לב לבייב חגג זכיה במעל 100 מיליון דולר

המיליארדר לבייב זכה הלילה בהחלטת בימ"ש בארה"ב לסכום של מעל 100 מיליון דולר בהסכם בינו לבין שותפו לשעבר מוטי קליין. לבייב השוהה בירושלים הביע שמחה גלויה (אנשים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
לבייב מרוצה, ארכיון (צילום: משה שי, פלאש 90)

איש העסקים לב לבייב חגג הלילה את החלטת בית המשפט בארצות הברית שאישר את הסכם הבוררות בין לבייב לאיש העסקים מוטי קליין. בסיום סכסוך בין השניים ישלם קליין ללבייב סכום של יותר מ-100 מיליון דולרים, כך לפי הפרסומים בארצות הברית.

כזכור, לפני כשלוש שנים תבע המיליארדר הישראלי שלאחרונה מעט הסתבך בחובות את שותפיו העסקיים בטענה שהם מידרו אותו משלוש חברות פנינים. בתחילת שנות ה-2000 החל שיתוף הפעולה בין לבייב וקליין, אך בשנת 2012 החליטו לפרק את השותפות.

לטענת לבייב מאז נפרדו הצדדים, לא הועברו לו הרווחים כנדרש - ושותפיו סירבו להעביר לו מידע על שוד היהלומים בפסטיבל קאן לפני מספר שנים. בנוסף טען לבייב כי אנשי חברתו של קליין התקינו מצלמות וריגלו אחריו ואחרי בני משפחתו.

על פי הדיווח בחדשות 2 לבייב קיבל את המידע אודות קבלת הסדר הבוררות כשהיה במלון בירושלים כשהוא מביע שמחה גלויה ולא טורח להסתיר את התלהבותו בפני הנוכחים במקום.

לאחרונה דווח כי הפסד ענק נגרם ל'אפריקה ישראל' בשל רכישה אישית של לבייב את חברת הבת 'אפי פיתוח' בסכום נמוך בהרבה מערכה המוערך לחברה וגרם לרישום של הפסד ענק ל'אפריקה ישראל'.

לבייב תרם במשך השנים מיליוני דולרים לפעילות יהודית חינוכית בעיקר בקרב יהודי חבר העמים והוא נחשב לתומך גדול של נושאי חינוך ברוסיה ובישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר