המצאה חדשה: נוזל שמגן נגד שריטות מסך

חברה גרמנית מוכרת נוזל ייחודי שאמור להגן על המסך מפני שריטות ואפילו מכת פטיש או סכין יפנית. התענוג עולה 17-39 דולר ועד עתה החברה גייסה כ-82 אלף דולר (טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: פרסום החברה)

אחד החרדות המרכזיים של מחזיקי הסמרטפונים הן השריטות על המסך. חברות האביזרים מרוויחות לא מעט ממכירת מגיני מסך שונים כנגד שריטות האם הפתרון החדש של חברת ProtectPax יפתור את הבעיה?

מדובר בהמצאה חדשה שעומדת להיות משווקת כבר בחודש אפריל, חומר שקוף, שלפי החברה אמור להגן על הסמארטפון מפני שריטות ושברים. בסרטון הדגמה נראה מסך הסמארטפון נשאר ללא פגע גם לאחר מפגש כואב עם פטיש או סכין יפנית. המחיר: 39 דולרים לאריזה משפחתית עם 5 ערכות או 17 דולר לשתי ערכות הגנה.

החברה מהעיר דיסלדורף בגרמניה פתחה קמפיין גיוס המונים באתר אינדיגוגו ובתוך כמה ימים הצליחה לגייס כ-82 אלף דולר, למרות שהמטרה הייתה לגייס 20 אלף דולר בלבד.

אז איך זה עובד? בחברה הגרמנית מסבירים בסרטון המצורף כי לפני השימוש צריך לנקות היטב את המסך, לאחר מכן יש למרוח עליו בעזרת האצבע את הנוזל השקוף על כך המסך. אחרי 10 דקות יש לנקות שוב את המכשיר ואז הוא מוגן מפני שריטות. בחברה אמרו כי החומר יכול להגן גם על מסכים של טאבלטים, על עדשות של מצלמה ואפילו על משקפיים.

וכמה זמן הוא מחזיק מעמד? לפי החברה, כעבור שנה יש לשים שוב את החומר. בחברה הגרמנית לא חשפו באיזה חומר מדובר, אך אמרו כי הוא יוצר במקור עבור תחום התעופה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר