החניה היקרה בעולם?

מליארדר קנה לעצמו חניה בלונדון ב-25 מיליון יורו

אחד מעשירי המפרץ הפרסי רכש שטח חניה באזור היוקרתי ביותר של לונדון במחיר עצום של 25 מיליון יורו. מה הוא הולך להחנות שם ומדוע הוא שילם סכום שכזה? (חדשות תחבורה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

יקר לכם בפנגו? אחד מעשירי מדינות המפרץ המתגורר כיום בלונדון, שילם לאחרונה 25 מיליון יורו עבור מקום חניה פרטי באזור היקר ביותר בעיר.

המחיר הגבוה במיוחד הוא לא ליד פס כחול לבן אלא בחניון תת-קרקעי מחומם, עם מקומות חניה גדולים במיוחד, מיגון סופג לאורך הקירות וסביב העמודים למניעת נזקי פח, מצלמות, מערכת זיהוי ועוד. כל אלה כדי לאכסן את צי ה-80 מכוניות על וכלי רכב קלאסיים שונים בו הוא מחזיק.

על פי הדיווח ב-ynet, הוא לא יהיה המיליארדר הראשון בחניון יוצא הדופן, שכן קודמו - אשר צייד את המתחם עבור המכוניות שיחנו בו - החזיק אף הוא בצי מכוניות יוצא דופן וחשבון בנק מתאים. החניון ממוקם בסמוך להרודס, בנייטסברידג'. אזור יוקרתי במיוחד הנחשב זה מכבר כמקום בו מתרכזים בעלי מכוניות ספורט אקזוטיות.

בחברת הנדל"ן אשר ביצעה את העסקה הביעו שביעות רצון מהעסקה, כך מדווח הטיימס הלונדוני. "ערכו של צי הרכב בבעלות הרוכש גבוה משמעותית מהסכום ששילם עבור הנכס". בעיתון מסבירים כי לא מדובר בסכום גבוה במיוחד אחרי הכל, יש לזכור כי בעלי מכוניות המעוניינים לחנות באזור משלמים גם כך כ-40 אלף יורו מדי שנה. בזמן שמחירו של מקום חניה בודד באזור מגיע ליותר מחצי מיליון יורו.

בשנים האחרונות הפכה לונדון ליעד מועדף עבור מיליארדרים צעירים - בעיקר ממדינות המפרץ - המגיעים בחודשי הקיץ לעיר יחד עם צי מכוניות ספורט (ופמליה אנושית גדולה). התופעה המוכרת זכתה כבר לתיעוד נרחב ולתשומת ליבה של המשטרה המקומית. אלא שהדו"חות, החרמת המכוניות ולעיתים אף גירוש מהמדינה, לא עזרו עד עתה וספק אם יעזרו בעתיד כדי להתגבר על הרברבנות של עשירי המפרץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר