מחוץ לקופסה: הבחור ששולח קורות חיים בקופסת סופגניות

לוקאס אילה, איש שיווק בן 25, מגדיר מחדש את המושג "יצירתיות" וקובע רף גבוה למדי למחפשי העבודה כאשר את קורות חייו הוא שולח בתוך... קופסת סופגניות וללא ספק מבטיח את תשומת הלב של המעסיקים הפוטנציאלים (אל תפספסו)

לוקאס והסופגניות (צילום מתוך הטוויטר של @ LukasYla)

כל מי שהיה פעם בסרט הזה של חיפוש עבודה מכיר את הציפייה המתסכלת לתגובה מצד המעסיק, לאחר שליחת קורות חיים, ואת היאוש שבא אחרי ההבנה ששוב טבעו קורות החיים שלך בים מסמכי הרזומה שמציפים את מקבלי ההחלטות.

גם לוקאס אילה, בחור בן 25 מסן פרנסיסקו, חווה את התחושה הזאת, וכדי לוודא שהיא לא תחזור על עצמה הוא חשב על דרך מקורית במיוחד לשלוח את הרזומה שלו. לוקאס, איש מכירות במקצועו, מצרף את קורות החיים שלו לקופסת סופגניות אותה הוא מייעד למעסיקים פוטנציאליים. כך, בנוסף לאופן הבולט בה מתקבלים קורות חייו, הוא מקבל הזדמנות להוכיח את יכולות השיווק היצירתיות שלו.

לוקאס אילה (מתוך טוויטר @ Designology )

כשהוא מתחזה לשליח מזון, הגיע לוקאס ליותר מ-40 משרדים של חברות שיווק והיי-טק, וביקש למסור את החבילה למנהלי כוח האדם. כאשר פתחו המעסיקים את הקופסה הם גילו, בנוסף ל-3 סופגניות עסיסיות, גם מעטפה בולטת לעין עם הכיתוב המשעשע: "רוב קורות החיים מוצאים את עצמם בפח, שלי - בבטן שלך", ומכתב בו הוא כתב בתמציתיות את קורות חייו.

"היי. המשלוח הזה לא נשלח בטעות", פתח לוקאס את המכתב. "העמדתי פנים שאני עושה שליחויות כדי לוודא שקורות החיים שלי יועברו אליך באופן אישי. כפי שאתה שם לב, אני ניגש לדברים בצורה שונה והכי חשוב - אני אוהב שהם יתבצעו על הצד הטוב ביותר".

"שמי לוקאס; אני איש שיווק עם ניסיון של 5 שנים. אני מעריץ את החברה ואשמח לעבוד בשבילך. אם הצלחתי לעורר את הסקרנות שלך ואתה תוהה איך להשיג אותי, אנא הקלד bit.ly/check-resume בחלון הדפדפן שלך. לעת עתה, תיהנה מהסופגניות הנהדרות האלה מהמאפייה של מר הולמס"", הוא מסיים.

אם זה עוד לא הספיק לכם בשביל לארוז את עצמכם לקראת מסע חיפוש נואש אחר הסופגניה האחרונה שעדיין נותרה, אולי ההצלחה שלו כן. אילה טוען שקיבל 10 זימונים לראיונות עבודה עוד לפני שגמר לחלק את כל הקופסאות שהכין. "מגייסי כוח אדם, אנשי שיווק ואנשים באופן כללי אוהבים את הגישה הזו", הוא אומר, "זה משהו שלא מצפים לו, זה כיפי וחשיבה מחוץ לקופסה".

"הייתי חייב להתבלט בשוק ההיי-טק והשיווק הדיגיטלי בסן פרנסיסקו", הוא מסביר, "וחיפשתי דרך ישירה להגיע למקבלי ההחלטות בחברות הגדולות. חשבתי לעצמי שגם אם לא אהיה מתאים, או שיהיו מועמדים עם ניסיון יותר רלוונטי משלי, לפחות ישימו לב אלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר