תחרות ספינות השיט הטובות בעולם: דיסני חוגגת

דירוג התחרות נעשה ב-12 קטגוריות שונות, בהן החדרים, המחירים, הבידור על הספינה, השירותים, קרוזים למשפחות ועוד - ודיסני הוותיקה זכתה בשמונה מהן (תיירות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הספינה הזוכה (צילום: מתוך אתר Disney Parks)

בתחרות ספינות השייט הטובות בעולם לשנת 2017 - הזוכה הגדולה על פי בחירות הגולשים-המפליגים, היא ספינת הטיולים "Disney Dream".

מדי שנה מדרג אתר "קרוז קריטיק" את הספינות הטובות ביותר, ובסוף השבוע האחרון התפרסם המצעד השנתי שלו, על פי הדירוג שהתקבל מהמפליגים. הדירוג התבצע ב-12 קטגוריות שונות, בהן החדרים, המחירים, הבידור על הספינה, השירותים, קרוזים למשפחות ועוד. בכל קטגוריה זכו מספר ספינות על פי גודלן (גדולות, בינוניות, בינוניות-קטנות וקטנות).

כאמור דיסני, שבנוסף לעסקיה המוכרים יותר, נחשבת לאחת מהמפעילות הגדולות בעולם של ספינות טיולים, היא שקטפה את המקום הראשון בקטגוריית הספינות הגדולות, וגם בתואר לספינות בינוניות זכתה ספינת דיסני "Disney Magic".

הספינה הקטנה הטובה בעולם היא "Celebrity Xpedition", ובקטגוריית הקטנות-בינוניות זכתה "Viking Sea". דיסני הגדולה והוותיקה זכתה בסך הכל בשמונה פרסים, בהם פרס חשוב במיוחד עבור החברה - "הקרוז הטוב ביותר למשפחות".

ההפתעה הגדולה שייכת ל"Viking Ocean Cruises", חברה הקטנה באופן יחסי למתחרותיה, המתמחה בשייט נהרות: היא זכתה בעשרה פרסים שונים - פרס המחיר, הבידור, האוכל, החדרים ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר