תמונות ופרטים מזהים

לא רק אצלנו: קמפיין 'שיימינג' מסית נגד חיילים ערבים

"חזירים שצריך להרוג אותם", נכתב בדף הפייסבוק שנפתח כדי להרתיע ולאיים על חיילי צה"ל שאינם יהודים. הדף עמוס בתמונות ובפרטים אישיים רבים על חיי החיילים הללו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
איור לדוגמה, המציג את הערבי "השולט בכל פלסטין" (צילומסך: מתוך דף הפייסבוק המסית)

חיילי צה"ל ושוטרים - מוסלמים, נוצרים, דרוזים ובדואים - חווים לאחרונה את אותו השיימינג שנחשף ב"כיכר השבת" שמופעל נגד החיילים החרדים. אנשי כוחות הביטחון הללו מכונים בקמפיין זה "חזירים שצריך להרוג אותם".

בדף פייסבוק ששמו "איחוד מוסלמי ונוצרי פלסטין", שלו יותר מ-20 אלף עוקבים, מופצות תמונות ופרטים של אנשי כוחות הביטחון הללו, וכמעט כל פוסט בו מלווה בהאשטאג "לחשוף את הבוגדים"

בדף זה מרוכזות תמונות של חיילים ערבים ישראליים, עם פרטים מזהים רבים, ובתגובות לתמונות מופיעה דרך קבע קריאה מפורשת לפגיעה בהם. החיילים המשרתים מצידם מוטרדים מעצם העובדה שמידע כה מקיף על חייהם האישיים הגיע למפעילי הדף המסית.

גם מח"ט גולני לשעבר רסאן עליאן, בן העדה הדרוזית שמשרת כיום בעמדה הבכירה ביותר בצה"ל בתפקיד קצין חי"ר וצנחנים ראשי, הוא בין המותקפים בעמוד. "הכלב של גולני" הוא מכונה שם ונכתב כי "יש לנקום בו".

לפי הדיווח הבוקר בגל"צ שפרסם את הידיעה הזו, כמה מהחיילים שפרטיהם הופצו בעמוד טוענים, כי "המדינה צריך לדאוג לטפל בנושא הזה, לא רק בשבילנו, אלא גם בשביל דור העתיד של החיילים מהמגזר שיוכל להתגייס בלי לחשוש. הם אף מתכננים לפנות למשטרה שתטפל בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר