"המדינה אשמה"

יו"ר ההסתדרות: בעוד חודש נשבית את אגד

"לא נעמוד מנגד בשעה שאלפי נהגים לא מצליחים לסגור את החודש בכבוד, והמדינה מצדה ממשיכה לדרדר את ענף ההיסעים לשפל חסר תקדים", טוען יו"ר ההסתדרות (תחבורה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אוטובוסי אגד (צילום: צ'יינה מוטורס, מתוך ynet)

"החל מ-21 במרץ יושבתו כל קווי אגד ברחבי הארץ", כך מאיים היום (שני) יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. בהודעה שפרסם נאמר, כי לא תהיה ברירה אלא לפתוח בשביתה, לאור "סחבת שנוקטים משרדי התחבורה והאוצר במשא ומתן מול הנהלת אגד בנושא הסובסידיה".

ניסנקורן הוסיף: "גרירת הרגליים של משרד התחבורה ומשרד האוצר בסוגיית הסכם התשומות החדש הביאה לפגיעה משמעותית בשכר העידוד של הנהגים, בדגש על תנאי הנהגים המשתייכים הן לדור א' והן לדור ב'".

"לא נעמוד מנגד בשעה שאלפי נהגים לא מצליחים לסגור את החודש בכבוד, והמדינה מצדה ממשיכה להפקיר את האינטרס הציבורי ולדרדר את ענף ההיסעים לשפל חסר תקדים", הוא טוען בנמקו את האיום בשביתה.

לדבריו, "הפגיעה המכוונת בהעברת הכספים לאגד מאיימת למוטט קואופרטיב שפועל כבר למעלה מ-84 שנה".

כזכור, רק לאחרונה נקנסה חברת אגד ביותר מ-7 מיליון שקלים בגין אי ביצוע נסיעות והפרת תנאי הרישיון ביום השביתה שקיימו נהגי אגד בירושלים, לפני כחודש.

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, מאיר חן, קבע אז כי אגד הפרה את תנאי הרשיון ואת הסכם ההפעלה שלה עם המדינה. לדבריו, "אי ביצוע הנסיעות גרם נזק רב לציבור, לבעלי העסקים ולגורמים רבים נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר