"נתונים מזעזעים"

קרן 'מאירים' מכריזה על קמפיין חירום לחלוקת תחליפי חלב

בעקבות עלייה בלתי פוסקת במחירי תחליפי החלב לתינוקות, יחולקו אלפי אריזות תחליפי חלב עבור תינוקות ממשפחות נזקקות בכל רחבי הארץ: "נדהמנו לגלות עד כמה מחירי המחייה בישראל משפיעים בצורה כה ישירה על משפחות ברוכות ילדים" (בארץ, שיווקי)

קמפיין חירום לחלוקת תחליפי חלב. קרן מאירים. (צילום: יחצ)

עלייה בלתי פוסקת במחירי תחליפי החלב לתינוקות ממגוון החברות, בשילוב עם פניות תכופות שהגיעו למשרדי ארגון 'מאירים' ממשפחות נזקקות הביאו את הארגון לזעוק לא עוד.

לדברי יזהר נבון מנכ"ל הארגון: "קיימנו הערכות מצב עם כל גורמי הרווחה בעיריות השונות ונחשפנו לנתונים מזעזעים, נדהמנו לגלות עד כמה מחירי המחייה בישראל משפיעים בצורה כה ישירה על משפחות ברוכות ילדים הנאלצות פעמים רבות מידי לבחור על איזה מוצר ייסודי יהיה עליהם לוותר ואנו בהחלט רואים בתחליפי החלב מוצר יסודי ובסיסי".

"בעקבות ריבוי הפניות החלטנו לצאת בקמפיין חרום לגיוס משאבים, על מנת שנוכל לספק למשפחות את תחליפי החלב להם הם זקוקים באופן נואש".

כל תרומה תתקבל בברכה לחץ כאן | או התקשר: 072-3924071

קרן הצדקה "מאירים" העוסקת במתן טיפול למשפחות ברוכות ילדים ובהבאת שמחה ותקווה לנזקקים, יוצאת בקמפיין הנרחב לאחר שעקבה מזה תקופה ארוכה אחרי עליית המחירים בשוק תחליפי החלב בישראל, בנוסף נערכו פגישות והערכות מצב עם כל הגורמים הרלוונטים בבדיקה האם המחירים עשויים לרדת או להתמתן, לאחר שהתברר באופן מוחלט כי אין באופק ירידת מחירים בענף הוחלט על יציאה מיידית לקמפיין החירום.

במסגרת המבצע יחולקו אלפי אריזות תחליפי חלב למשפחות נזקקות בכל רחבי הארץ, על פי רשימה מסודרת שהועברה לארגון על ידי גורמי רווחה, רכזי חסד ואנשי קשר בארגונים השונים.

לדברי גורמים בהנהלת הארגון: "אנו תקווה כי הציבור יירתם לעזרתנו על מנת שנוכל להגיע למספר גבוה ככל שניתן של תינוקות הזקוקים לעזרתנו, בשיתוף פעולה עם העזרה שלכם נוכל להביא שמחה ואושר לעוד תינוק רעב, כי התרומה שלכם זה האוכל שלו".

כל תרומה תתקבל בברכה לחץ כאן | או התקשר: 072-3924071

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר