גזר דין אזריה

משפחת המחבל לא מרוצה: "הבן שלנו לא כלב"

התכנית של משפחת המחבל שנהרג על ידי אלאור אזריה שנדון על כך היום לשנה וחצי מאסר, לפנות לבית הדין הבינלאומי בהאג, רק תפסה תאוצה בעקבות גזר הדין המקל לטענתם (העולם הערבי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
צופים בערוץ 10, בשידור גזר הדין (צילום: אלי סגל, אבי חי, מתן טורקיה ועפר מאיר - ynet)

במשפחתו של המחבל המנוטרל עבד אל-פתאח א-שריף, שהריגתו לפני 11 חודשים בחברון שלחה היום (שלישי) ׁׂ את אלאור אזריה לשנה וחצי מאסר, שורר זעם על גזר דין זה. "הבן שלי הוא לא חיה", אמר אביו יוסרי.

"שנה וחצי זה מסחרה, צוחקים עלינו בפנים. הכול הצגה", אומר האב. לדבריו, "אם עוצרים מישהו על זריקת אבן הוא מקבל שנתיים מאסר. כאן החייל רצח וקיבל שנה וחצי".

משפחת המחבל עקבה מביתה שבחברון אחר ההתפתחויות באולם הדיונים, כשמסביבם נציגים של כלי תקשורת רבים. דודו של המחבל, סמיר, שתחילה צפה כי אזריה "מקסימום יישב כמה חודשים בכלא, בתנאים טובים", הגיב לגזר הדין: "אם זה היה פלסטיני - היו זורקים אותו לכלא לכל החיים כמו כלב".

"כל המשפט הזה היה שטויות", הוא הוסיף בראיון ל-ynet. "איזה בית משפט נותן שנת וחצי מאסר על הריגה? היה צריך לתת לו לפחות 10 שנים. נגיד שעבד אל-פתאח הלך להרוג. הוא לא הצליח, נפצע והיה על הרצפה כשהוא לא יכול לעשות שום דבר. למה לתת לו כדור בראש? כדי לגמור את החיים שלו. מדובר בבן אדם, לא בכלב".

"אבא ואמא של עבד אל-פתאח נמצאים כאן ולא יכולים להגיע לבית המשפט. החייל רצח אותו, וההורים שלו כן יכולים להיות שם לידו. למה ההורים של עבד אל-פתאח לא יכולים להיות שם? כך נראה בית המשפט שלכם", הוסיף דוד אחר שהביע את עמדת המשפחה בעד תביעה בבית הדין הבינלאומי בהאג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר