הציוץ שיעלה ביוקר?

ברוורמן למנדלבליט: ח"כ חסון זייף את חתימת ראש הממשלה

מזכיר הממשלה ביקש מהיועץ המשפטי אביחי מנדלבליט לבדוק אם ח"כ יואל חסון עבר עבירה בכך שזייף לכאורה את חתימתו של ראש הממשלה. בפנים: המכתב המלא (חדשות, בארץ)

ח"כ יואל חסון (צילום: Maya Levin / Flash90)

מזכיר הממשלה צחי ברוורמן פנה היום (שלישי) ליועץ המשפטי לממשלה הד"ר אביחי מנדבליט בדרישה לבדוק האם ח"כ יואל חסון ביצע עבירה פלילית בכך שפרסם בחשבון הטוויטר שלו הודעה על התפטרותו כביכול של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במכתב שכתב ברוורמן נאמר כי ראש הממשלה פרסם הודעה על התפטרותו מתפקיד שר התקשורת, כאשר יומיים לאחר מכן פרסם ח"כ חסון בחשבון הטוויטר שלו הודעה שכותרתה: "התפטרות מראשות הממשלה".

ברוורמן מפרט במכתבו את הנוסח המדויק אותו פרסם חסון כביכול בשם נתניהו: "בהתאם לסעיף 22 (א) לחוק יסוד הממשלה הנני מודיע על התפטרותי מראשות הממשלה". במכתבו מוסיף ברוורמן כי ח"כ חסון לא הסתפק בזיוף לכאורה של המסמך אלא הגדיל והוסיף למסמך הודעה מטעמו בה נאמר: "למה רק מתיק התקשורת? הנה נתניהו סידרתי לך את זה כל מה שנשאר זה רק לשלוח".

ברוורמן ממשיך את מכתבו וכותב: "אני סמוך ובטוח כי חומרת המעשה עריכת מניפולציה מכוונת במכתבו של ראש הממשלה תוך שימוש בחתימתו על מסמך אחר לגמרי ברורה לך ואין ספק כי מדובר כאן בעבירה של זיוף". לדברי ברוורמן: "מעשיו של ח"כ חסון יש בהם כדי הטעיה מכוונת של הציבור", לשון המכתב.

יצוין כי בצהרים אישרו השרים במשאל טלפוני את מינויו של ח"כ צחי הנגבי לתפקיד שר התקשורת. המינוי הוא זמני לשלושה חודשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר