נפטר בפתאומיות

אבל בקידר: רבי אליהו יצחק אבא שאול זצ"ל

רב הישוב קידר ואחראי הכשרות בגוש עציון, הגאון רבי אליהו יצחק אבא שאול זצ"ל, הלך לעולמו באופן פתאומי והוא בן 56 בעלייתו בסערה השמימה. הלווייתו בשעה 11:30 (דיין האמת)

ישי כהן | כיכר השבת |
רבי אליהו יצחק אבא שאול זצ"ל (צילומסך: יוטיוב, חי-בהם כולל עובדים לומדים)

ברוך דיין האמת: הלם בישוב קידר, רב הישוב הגאון רבי אליהו יצחק אבא שאול זצ"ל הלך לעולמו באופן פתאומי והוא בן 56 בעלייתו בסערה השמימה.

הטרגדיה הכתה בתושבי הישוב שכן הרב לא היה חולה ופטירתו הגיע בפתאומיות והכתה בהלם ובכאב את מכריו, וזאת כחודש בלבד לפני חתונת בתו.

הרב אבא שאול איבד אמש את הכרתו בביתו בשכונת רמת שלמה בירושלים, כונני ההצלה ביצעו ברב פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו הפתאומי.

הרב אבא שאול זצ"ל היה אחראי על הכשרות בגוש עציון, הוא אחיינו של ראש ישיבת פורת יוסף בעל ה"אור לציון" הגאון רבי בן ציון אבא שאול זצ"ל והיה נחשב למקורבו של הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר.

הלווייתו תצא הבוקר בשעה 11:30 מהכולל של הרב אליהו בקרית משה.

במודעות האבל שפרסמה המשפחה נכתב בין היתר: "בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתו הפתאומית, של ראש משפחתנו, האי גברא רבה, תלמידים נאמנם של גדולי הדור, אשר שימש את מרנן ורבנם גדולי הדור. גומל חסידים טובים בגופו ובממונו, דאג וסייע רבות לכלל ולפרט, איש האמת וההלכה אשר לא חת מפני איש למען קיום ההלכה בפרטיה ודקדוקיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר