בביקור בסידני

התמונה שריגשה את ראש הממשלה נתניהו ורעייתו • צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, המבקרים באוסטרליה, הגיעו לביקור בבית הכנסת הגדול של סידני וזכו להפתעה מהרב לוי וואלף - תמונת נתניהו עם הרבי מליובאוויטש (עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

ראש הממשלה ורעייתו התקבלו הבוקר (רביעי, שעון אוסטרליה) על ידי ראש ממשלת אוסטרליה מלקולם טרנבול ורעייתו במשמר כבוד ונורה מטח כבוד.

ראש הממשלה קיים פגישות עם ראש הממשלה טרנבול ועם המושל הכללי פיטר קוסגרוב. במקביל התקיימה פגישה בין הרעיות.

לאחר מכן הגיע ראש הממשלה לביקור מיוחד בבית הכנסת הגדול של סידני והתקבל בכבוד רב על ידי רב בית הכנסת הרב לוי וואלף שליח חב"ד ועל ידי ראשי הקהילה המקומית.

הרב וואלף העניק לראש הממשלה ולרעייתו תמונה ממוסגרת מביקורו האישי של נתניהו אצל הרבי מליובאוויטש.

‏רעייתו שרה הגיבה בקריאות התפעלות למראה התמונה ונתניהו התרגש מאוד וסיפר לראש הממשלה האוסטרלי כי הוא זוכר את הפגישה המדוברת שהשפיעה עליו רבות והוסיף לספר על המנהיגות של הרבי.

הרב וואלף אמר לראש הממשלה: "זו תמונה מקורית, לאף אחד אין אותה", נתניהו השיב נרגש: "אני אשמור אותה".

נתניהו סיפר לראש הממשלה האוסטרלי על הביקור אצל הרבי ואמר: "הייתי אז שגריר ישראל באו"ם והרבי אמר כי זה בית של שקרים רבים. אבל הוא גם אמר לי שבמקום החשוך ביותר, אורו של נר בודד יכול להראות למרחק".

במהלך נאומו מעל בימת בית הכנסת הגדול בסידני הצהיר נתניהו כי הגולן לעולם לא יוחזר לסוריה. בנוסף שיבח ראש ממשלת ישראל את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ על הדברים התקיפים שנשא אמש נגד האנטישמיות.

מוקדם יותר בקבלת הפנים הרשמית אמר נתניהו: "כבוד הוא לי להיות ראש ממשלת ישראל הראשון שמבקר באוסטרליה באופן רשמי. זה היה מתבקש מזה זמן רב. הביקור הזה מסמל מאה שנים של ידידות בין אוסטרליה לבין העם היהודי".

ראש הממשלה אמר עוד כי "אני רואה שינוי במזרח התיכון, במדינות ערביות רבות שמכירות בעובדה שגם הן מאוימות על ידי כוחות הרשע הללו. זה מעניק לי תקווה שבאמצעות שיתוף פעולה איתן למען ביטחוננו המשותף, נוכל גם לקדם את השלום בינינו לבינן, ובסופו של דבר בינינו לבין שכנינו הפלסטינים. בכל המאמצים הללו אנו רואים בכם – באוסטרליה – כשותפים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר