"שיתוף פעולה מלא"

רבני בית שמש: ההתאמה של מאוחדת לציבור החרדי - מושלמת

ראשי מאוחדת בבית שמש ביקרו אצל רבני העיר והתברכו לרגל מינויו של תומר זקן כמנהל המרחב החדש של מאוחדת, מרחב בית שמש: "מאוחדת רואה את בית שמש כעיר אסטרטגית. ניתן את מירב תשומת הלב" (חרדים, שיווקי)

בכירי מאוחדת בבית הרב גולדשטיין בבית שמש. צילום: יחצ

המרחב החדש הייעודי לבית שמש הוכרז לאור החשיבות שרואה מאוחדת בעיר המתפתחת.

מנהל מחוז ירושלים טל שאול. אמר כי "מאוחדת רואה את בית שמש כעיר אסטרטגית ולכך החליטה לפתוח מינהלת חדשה מיוחדת לעיר בית שמש בכדי שנוכל לתת לעיר החשובה והמתפתחת את מירב תשומת הלב"

בפגישה אצל רבני העיר השתתפו המנהל החדש של מאוחדת מרחב בית שמש, תומר זקן וחזקאל קיפניס מנהל קשרי לקוחות.

הביקורים נערכו אצל הרב נתן קופשיץ, הרב מרדכי גולדשטיין ורבי משה טוביה דינקל.

נציגי מאוחדת התארחו במעונותיהם של רבני העיר תוך שגדולי התורה מביעים בפניהם את שביעות רצונם מהשירות המוענק ללקוחות בבית שמש בכלל ובקרב הקהילות השונות בפרט, ואיחלו לתומר זקן הצלחה רבה בתפקיד החדש.

הרבנים הודו על הפעילות הנרחבת של הקופה הגדולה והמובילה בעיר והדגישו את ההתאמה המושלמת לצרכי הציבור החרדי אשר רובו המכריע חבר במאוחדת. הרבנים העלו בפני נציגי מאוחדת סוגיות הלכתיות שונות הקשורות לפעילות השוטפת של הקופה והתפתח דין ודברים.

הרבנים ציינו בדבריהם את החשיבות בסיוע לציבור והזכות לפעול כשליחי ציבור למען הכלל, ואף הודו על הפעילות המבורכת של הנהלת הקופה מנהלי וצוותי המרפאות לרווחת הכלל ובייחוד בנוגע לפתיחת מוקדי ערב ומוקדי שבת בעיר.

מנהל המרחב העלה בפני הרבנים את החשיבות שהוא רוחש בנוגע לשמירת הצביון הייחודי במרפאות וציין "אני בא להקשיב ולשמוע ולעמוד מקרוב על צרכי הציבור, מעבר להידוק הקשר עם הקהילות אני רואה זאת כזכות גדולה להתברך אצל הרבנים להצלחת הקופה".

נציגי מאוחדת שיתפו את הרבנים בפתיחה של המרכז להתפתחות הילד החדש ברמת בית שמש א', פתיחת מוקד לילה מורחב ופתיחה בקרוב של מרכב לבריאות הילד בשיתוף בית החולים שערי צדק.ר

בנוסף הציגו את התוכנית לפתיחת מרכז רפואי גדול במרכז המסחרי רסידו שייתן מענה נרחב במגוון רחב של תחומים.

מנהל מחלקת השיווק במחוז ירושלים משה ברים מסר כי "כחלק משיתוף הפעולה ההדוק והתמידי בין הרבנים למאוחדת אנו מקיימים הידברות שוטפת עם הרבנים לתועלת ולשיפור השרות וההתאמה לצרכי המגזר. הרבנים מכירים ויודעים כי מאוחדת לא חוסכת במאמצים למען מבוטחיה ובשיתוף פעולה מלא עם רבני ומנהיגי הקהילות".

בביקור בבית הרב דינקל. צילום: יחצ
בכירי מאוחדת בבית הרב קופשיץ. צילום: יחצ
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר