אנטישמיות

צלבי קרס רוססו על רכבים בניו יורק

10 רכבים הושחתו בעיירה אורצ'רד פארק שבמדינת ניו יורק, כשרוסס עליהם צלבי קרס. הפורעים האנטישמיים ריססו צלבי קרס על קירות בית הספר המקומי ובגן השעשועים (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

אנטישמיות בארה"ב היא תופעה קיימת שכיעורה צף מידי פעם ברחבי ארה"ב כשהפעם אלו צלבי קרס שרוססו על כלי רכב וגן שעשועים בבית ספר יסודי במדינת ניו יורק.

המשטרה בעיירה 'אורצ'רד פארק' בה נמצאו הכתובות מסרה כי הכתובות האנטישמיות אותרו על גבי עשר מכוניות, גשר העובר מעל מסילת רכבת ובבית הספר סאות' דייוויס. מפקד המשטרה סבור כי קבוצת צעירים אחראית לכתובות, אך חקירת המעשים נמשכת.

גורמים במשטרה מחפשים אחר עסקים סמוכים שמצלמות האבטחה שלהם תיעדו את האלמונים שריססו את הכתובות, בניסיון להתחקות אחר עקבותיהם. לפי המשטרה, היקף התיקונים לגן השעשועים עשוי להיות גבוה מאוד, ולעלות כ-5,000 דולרים.

על פי הדיווחים של הארגונים למניעת אנטישמיות, מאז כניסת הנשיא דונלד טראמפ לבית הלבן חלה עלייה בכמות התקריות האנטישמיות בארצות הברית. בחודשיים האחרונים נרשמו עשרות איומים על הנחת פצצות במרכזים יהודיים של ארגון JCC ברחבי ארצות הברית. כמו כן, דווח על עשרות מקרי גרפיטי של צלבי קרס וקללות אנטישמיות. המקרה החריף מכולם היה השחתת יותר ממאה קברים בבית עלמין יהודי במיזורי שם התגייס סגן הנשיא מייק פנס כדי לנקות ולשפץ את המקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר