הרצח במגדל

חוות דעת פסיכיאטרית: הרוצח נדב סלע כשיר לעמוד לדין

המשטרה הגישה לבית המשפט השלום בנצרת הצהרת תובע בה נמסר כי יוגש כתב אישום נגד הרוצח נדב סלע לאחר שחוות הדעת הפסיכיאטרית קבעה כי כשיר לעמוד לדין (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
עדיין עם הכיפה, סלע בדיון הקודם (צילום: פלאש 90)

חוות דעת פסיכיאטרית קובעת כי נדב סלע, תושב מגדל שחשוד כי רצח בחודש שעבר את אשתו, שני ילדיו וילד נוסף - כשיר לעמוד לדין. חוות הדעת הוגשה לאחר שהיה בהסתכלות בתנאי אשפוז קרוב לשלושה שבועות.

סלע הובא מאז הרצח כבר ארבע פעמים לבית המשפט ומעצרו הוארך שוב ושוב. בדיון הראשון אמר כי הוא מבקש סליחה מאלוקים. בדיונים לאחר מכן נהג בצורה מוזרה מול התקשורת, הכריז "אני חתול", ניסה לעמוד על ארבע, טען "אני לוקח כל יום חשיש" ומלמל פסוקים שונים.

ההסתכלות הסתיימה בשבוע שעבר ובחוות הדעת נקבע כי סלע כשיר לעמוד לדין וכי ככל הנראה מדובר בהצגות שעשה בכדי שיוכר כלא כשיר לעמוד לדין.

היום (ראשון) הגישה המשטרה לבית המשפט השלום בנצרת הצהרת תובע, בה נמסר כי כתב אישום יוגש נגדו בימים הקרובים. מעצרו הוארך עד יום חמישי.

לא מדובר עדיין בתהליך סופי שכן הסנגור עשוי לערער על חוות הדעת ולבקש הסתכלות נוספת של פסיכאטרים מטעמו. אם חוות דעתם תסתור את חוות הדעת הראשונה, ימנה בית המשפט גורם שלישי שיכריע.

בדיונים הקודמים הופיע סלע כשהוא חבוש כיפה לבנה, בדיון שנערך היום הגיע סלע כבר ללא הכיפה.

כזכור רצח סלע לפני כחודש את אשתו דור סלע (23), שני ילדיה הקטנים בנימין ויוסף, בני פחות משנתיים, ובנם של השכנים, נחמן עתיה בן ה-11. הוא דקר גם ילד נוסף של שכניו, נתן בן 10, ופצע אותו באורח בינוני. הוא נעצר במטע סמוך לבית המשפחה - בעזרת צעיר שרדף אחריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר