צפו בווידאו

כשראש העיר בכה: ההספד של גפני על רב העיר

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, הגיע לניחום אבלים אצל ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין, ונשא הספד נרגש על אחיו, רבה של העיר רמת השרון זצוק"ל. צפו בווידאו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני, הגיע הערב (ראשון) לניחום אבלים אצל ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין היושב שבעה על מות אחיו הגאון רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל. ח"כ גפני נשא בפני האח הדגול והבנים הספד נרגש, בו הזכיר את גדולתו העצומה של הרב זצ"ל.

"אני זוכר שאחרי הבחירות הקודמות הגיע ראש העיר לכאן, לבית הזה, וישב עם הרב" סיפר גפני. "חשבתי מה הרב, שמקובל על כולם, יעשה עם ראש העיר שנבחר ברוב גדול. הוא הוציא ספרי תהילים ולמד יחד איתו: 'אשר לא גבה ליבי ולא רמו עיניי'. ראש העיר חבש כיפה, בכה ואמר 'לא גבה ליבי'... את זה צריך לזכור גם כשעולים לגדולה".

"הרב היה חד בדרא. אני נמצא אצל רבים אבל המסירות שלו לעם ישראל זה משהו שלא יתואר. זהו נזק גדול לדור ונזק גדול לעם ישראל. החילונים פה אהבו אותו. הוא הדריך את כולם, גם את העמך את האנשים הפשוטים וגם את נבחרי הציבור".

במקביל, הגיעו הערב הגאון רבי יהודה עדס, ראש ישיבת "קול יעקב" וכן שר הפנים אריה דרעי לנחם את ראש ישיבת פוניבז'. רגע מעניין נרשם כאשר הגר"ג אדלשטיין נכנס לרכבו של השר דרעי, שנועץ בו במשך דקות ארוכות בעניינים שונים שעל הפרק ושנמצאים על סדר יומו של הציבור החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר