רובוטים?

בחיזבאללה לועגים לשר איוב קרא; שר המדע הבידיוני

בארגון החיזבאללה לועגים לשר איוב קרא שאמר כי בקרוב ישראל תוכל לחסל בכירים בחמאס ובחיזבאללה באמצעות רובוטים: "קרא מצא תיק - שר המדע הבידיוני" (העולם הערבי)

ישראל שפירא | כיכר השבת |
איוב קרא, ארכיון (צילום: הדס פרוש פלאש 90 )

בחיזבאללה מתייחסים הבוקר (שני) לדבריו של השר איוב קרא (הליכוד) שאמר כי בקרוב יהיו בידי ישראל רובוטים שיוכלו לחסל את בכירי חיזבאללה וחמאס. בעיתון אל "אל-אח'באר" הרואה אור בלבנון ומזוהה עם ארגון חיזבאללה נכתב: "נראה שהשר הישראלי ללא תיק, איוב קרא, מצא את התיק שהוא חיפש: שר 'המדע הבדיוני' בממשלת ישראל".

את הכתבה על דבריו של השר איוב קרא כתב עורך העיתון איבראהים אל-אמין שאמר לא אחת כי הוא מתייעץ עם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, בכתבותיו. בהמשך כתבתו בעיתון, ציטט העורך הראשי מספר תגובות ציניות לדבריו של השר קרא באחת מהן כתב כי "בישראל חוששים ממלחמה קרקעית בלבנון שתביא לאבדות רבות לצבא הישראלי".

באירוע שבת תרבות אמר קרא: "אחרי מה שקרה בלבנון ובעזה, אני לא רוצה להכניס חיילים. בדרך יש הפתעות טכנולוגיות בעולם הזה. בין היתר אני יכול להכניס לעזה רובוט שיילחם בכל ראשי חמאס. והוא יזהה אותם מרחוק ויילחם בהם מבפנים ויחסל אותם".

"אנחנו מדברים על רובוט שמופעל מעבר לגבול והוא מזהה אנשים עם מטרות רדאר מרחוק. אי אפשר לחסל אותו, הוא רק יכול לחסל", הוסיף השר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר