ראיון נדיר

בוש נגד טראמפ: "כוח עלול להיות ממכר והרסני"

גם טיב יחסיו של טראמפ עם הממשל הרוסי זוכה לצליפות מפיו של הנשיא לשעבר גורג' בוש (הבן), רפובליקני כמו זה הנוכחי: "כולנו צריכים תשובות לגבי הנושא הזה" (אקטואליה, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בוש. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

נשיא ארה"ב לשעבר ג'ורג' בוש העניק היום (שני) ראיון נדיר לרשת NBC, בו הוא תקף את הנשיא הנוכחי, ממפלגתו, דונלד טראמפ.

יחסו של טראמפ לתקשורת האמריקנית לא מוצאת חן בעיני בוש, שמזהיר היום מפני פגיעה בתפקודם של העיתונאים."אני סבור שהתקשורת הכרחית לדמוקרטיה. אנחנו צריכים שהתקשורת תדרוש דין וחשבון מאנשים כמוני. כוח יכול להיות ממכר והרסני, וחשוב שהתקשורת תדרוש תשובות מאנשים שמנצלים לרעה את סמכותם", התריע בוש.

כזכור, בסוף השבוע הדובר של טראמפ, שון ספייסר, מנע בצעד חריג כניסה של עיתונאי ה'ניו יורק טיימס' וה-CNN לתדרוך עיתונאים בבית הלבן וטראמפ הודיע כי הוא עצמו לא יגיע לארוחת הערב המשותפת עם העיתונאים שהבית הלבן נוהג לערוך זה עשרות שנים - הכל כהמשך למתקפת הציוצים נגד כלי תקשורת ליברליים שטראמפ טוען שהם מפיצים "פייק ניוז" (חדשות מזויפות) וקורא שלא לצרוך אותם.

כוח הרסני? טראמפ משתיק עיתונאי חרדי. לפני כשבועיים (צילום: הבית הלבן)

בראיון היום מתח בוש ביקורת על טראמפ מכיוון נוסף: "כולנו צריכים תשובות על טיב היחסים בין צוותו של טראמפ לממשלת רוסיה. כולנו צריכים תשובות. אני לא בטוח איזו דרך יש לנקוט, אבל אני בטוח שהשאלה הזו צריכה לקבל תשובה".

"אני תומך במדיניות הגירה המקדמת בברכה מהגרים ואוכפת את החוק", הוסיף בוש בהתייחסו גם ל"צו המוסלמים" של טראמפ, בו הוא ניסה לאסור את כניסתם של אזרחי שבע מדינות מוסלמיות לארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר