טרגדיה בזימבבואה

אל תנסו: תמונת הסלפי עם הפיל הסתיימה באסון

עוד שורה ברשימת טרגדיות הסלפי: צעיר בן 31 ממחוז פלאם טרי, טייל בסוף השבוע עם חבריו בזימבבוואה כשהבחין בקבוצת פילים המשוטטת באיזור מיוער והשתוקק לתמונת סלפי פראית במיוחד. ספוילר: זה לא נגמר טוב (מעניין)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

התדירות המטרידה בה עולות לכותרות טרגדיות סלפי שונות ומשונות לא משפיעה - כך מסתבר - על הקורבנות העתידים שלהן, וגם הפעם, נסיון נועז עד אווילי של צעירים נלהבים להשיג את תמונות הסלפי המושלמת הסתיים באסון.

מוזס נדלובו, בן 31 ממחוז פלאם טרי, טייל בסוף השבוע האחרון עם חבריו בזימבבואה כשהבחין בקבוצת פילים המשוטטת באיזור מיוער. השלושה קפצו על המציאה ופנו להצטלם עם הפילים אלא שהרקע המיוער של התמונה לא מצא חן בעיניהם והם החליטו שרקע נקי ושקט יתאים יותר.

הבעיה היתה שה'תפאורה' הכבדה של התמונה לא היתה ניתנת לשינוע בקלות, אז על מנת להעביר את הפילים אל מחוץ ליער, הצעירים החלו להתגרות בבעלי החיים במטרה להפחיד ולהבריח אותם. התוצאה הרת האסון היתה הפוכה מהתכנון המקורי והצעירים מצאו את עצמם פוצחים במנוסה פראית כשהפילים דוהרים בעקבותם.

שניים מהחברים הצליחו להמלט ללא פגע, אולם בדיקת גופתו של נדלובו המסכן שנמצאה למחרת על ידי עובר אורח, הוכיחה כי הוא נרמס למוות על ידי הפיל במהלך המנוסה.

מקרה דומה שאירע בחודש יולי האחרון מעלה את החשד שהחיה החביבה והתמימה הזאת פשוט לא אוהבת להצטלם (היא בכל זאת נראית כמו פיל), כשניסיון של נהג מיכלית מדרום יפן להצטלם 'סלפי' עם פיל ששוטט בשמורת טבע הסתיים גם הוא בתקיפה אכזרית מצד הפיל ובמותו של האיש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר