פרוייקט השומרים בחולון

קרקע להשקעה במקום הטוב ביותר במרכז הארץ

בשקט ובשלווה, מאחורי הקלעים וללא פרסום רב פורחים חיי התורה בעיר חולון. פרוייקט השומרים בעיר מציע רכישת קרקע להשקעה במחיר מוזל עבור הציבור הדתי ושומרי התורה (נדל"ן, שיווקי)

קרקע להשקעה לציבור הדתי בחולון. (צילום: מתוך הקמפיין)

חולון ממוקמת במרכז הארץ ונחשבת לאחת הערים הגדולות והמפותחות עם אוכלוסייה של כ-200 אלף תושבים ו-5000 בתי אב, נגישות לכל ערי המרכז, מרכזי תעשיה ומסחר, שכונות מגורים הגדלות בהתמדה ורמת שביעות רצון גבוה של תושבי העיר ממקום מגוריהם.

מתחם ח-500 בחולון הוא המתחם האחרון בעיר המיועד לבניה ופיתוח עירוני. "יישוב הארץ" מבית פרופר-טי המתמחה בהשקעות נדל"ן בקרקעות ישראל, משיקה בימים אלו את פרוייקט השומרים, המציע רכישת קרקע להשקעה במתחם זה במחיר מוזל במסגרת הסכם שיתופי לבניה עתידית של יחידות דיור בעבור הציבור הדתי ושומרי התורה.

שכונות תורניות פורחות ומשגשגות

בשקט ובשלווה מאחורי הקלעים וללא פרסום רב פורחים ומפכים בעוז חיי התורה בעיר חולון - קהילות תורניות מפוארות הוקמו, כאשר כל אחת מהן מונה מאות משפחות מרוצות הנהנות מחיי קהילה עשירי תוכן, מוסדות לימוד, בתי מדרש ומרכזי מסחר ייעודיים המיוחדים לציבור הדתי.

כך היא קהילת מקור חיים הרב מוגרבי, קהילת עטרת חכמים הרב חיים רבי וקהילה דתית לאומית בראשות הרב פיינה, וכמובן רב העיר, הרב אברהם יוסף.

בסמוך לקהילות נבנו גני ילדים, תלמודי תורה, בית ספר וישיבות, בית כנסת ומקווה.

הקהילות נהנות מאווירה ייחודית של אחדות, קבלה ופרגון הדדי ושומרות על חיים שלווים ורגועים ויחסי שכנות טובים בהרמוניה עם כלל המגזרים המתגוררים באיזור.

פרוייקט השומרים - ממשיכים את ההצלחה

פרוייקט השומרים שייבנה במתחם ח-500, יהווה המשך ישיר וחלק בלתי נפרד מהקהילות התורניות בעיר בהבדל משמעותי אחד:

בעוד השכונות האחרות הוקמו וגדלו בהליך הדרגתי ללא תכנון מוקדם והתאמת אופי השכונה לאופי תושביה הדתיים והתחשבות בצרכיהם, הרי שפרוייקט השומרים ייבנה בהתאם לתוכנית המפורטת, אולם, בקירבה לשטחים חומים, אשר יאפשרו פיתוח סביבתי והקמת מבני ציבור ייעודיים למגזר הדתי.

המטרה המרכזית אותה שמה לנגד עיניה "יישוב הארץ" מבית פרופר-טי, הינה הקמת בית הכנסת, המקווה, מוסדות הלימוד והאולם המתוכנן , במקביל ליחידות הדיור ואלו יעניקו למשתכנים החדשים בפרוייקט השומרים איכות חיים ומענה מושלם לכל צרכיהם כבר מהרגע הראשון וללא צורך בטרחה רבה ומאמצים בהפעלת לחץ על הגורמים הרלוונטיים שיאשרו בניית מבני דת או המתנה לסיום הליכי הבירוקרטיה הסבוכים עד למתן אישור שכזה.

חיבור ישיר לכל ערי המרכז

כ-35 קווי אוטובוס של החברות "אגד" ו"דן" מחברים את חולון עם ערי הסביבה ומשרתים בנאמנות את תושבי העיר העובדים בערים הסמוכות. בנוסף, פועלים בעיר 3 קווים פנימיים העוברים ברוב שכונותיה בכל שעות היום.

מחולון ישנה תחבורה סדירה וקבועה לירושלים ובני ברק המצויות במרחק נסיעה ישירה ונוחה.

כמו כן, מתוכננת רכבת קלה שתחבר את חולון למרכז באמצעות נתיב ישיר ומהיר – תוואי הרכבת עתיד לעבור דרך מתחם ח-500 בו תיבנה תחנה שתקשר את המתחם אל מרכזי הערים הגדולות.

קרקע להשקעה בח-500 – עסקה בטוחה לטווח הארוך והקצר

פרוייקט השומרים נחשב לפרוייקט בטוח עם תשואה גבוהה וודאית לטווח הארוך והקצר. הפרוייקט נמצא בהליכי אישור מתקדמים מול כל הגורמים, הוא עבר אישורים של הועדה המקומית והועדה המחוזית, בימים אלו ממתינים ב"יישוב הארץ" למתן תוקף לתוכנית אצל שר הפנים במועצה הארצית, הליך שיאשר סופית את הפשרת הקרקע וייעודה למגורים.

הפנים קדימה לשלבים הבאים – בניית תוכניות מפורטות לפי מתחמי תכנון ואישורן, איחוד וחלוקה מחדש, היתרי בניה והחלת הבניה בפועל.

ערך הקרקע צפוי לעלות ככל שהפרוייקט מתקדם ועובר שלבים נוספים בדרך לבניה עצמה, הערכת התשואה השנתית עומדת על עשרות אחוזים.

תומר עמר – מנכ"ל "יישוב והארץ" ואלון נחשון מנהל הפרוייקט, קוראים גם לכם להצטרף עכשיו לרוכשי הקרקעות בפרוייקט השומרים - ח-500- לרכוש קרקע להשקעה ולהרוויח בגדול ממכירתה לאחר אחד השלבים הבאים שיקפיץ את ערך הקרקע במאות אחוזים, או בעוד מספר שנים בודדות כאשר על הקרקע יוצבו לתפארת מבני מגורים חדשים עם דירות בשווי של כ- 2.5 מליון ש"ח, כאשר סכום ההשקעה ההתחלתי עומד על 299,000 ש"ח.

הפרוייקט בהמלצת רבני העיר, בפיקוח תורני צמוד של הרב ניצן ראובן, ראש מוסדות "אהבת שלום" ובהיוועצות עם גדולי התורה בכל ענין וענין.

למידע נוסף על הפרוייקט עבור ציבור שומרי התורה >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר