חיזוק רוחני

"בגד צנוע מכבד אותך ונראים בו יפים יותר": השחקנית יאנה יוסף מדברת

השחקנית יאנה יוסף, מספרת ל"ידיעות אחרונות" על שמירת המצוות שלה ושל בעלה, השחקן ציון ברוך, ומחמיאה ללבוש הצנוע: "לדעתי, בגד צנוע מכבד אותך ונראים בו יפים יותר" (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ברוך ויוסף. מתחזקים (צילום: מתוך אינסטגרם)

בניגוד לעבר בו בחרו זוגות מפורסמים שחזרו בתשובה והתקרבו למסורת לנטוש את כל עיסוקם ולהפוך לחרדים מן המניין, כיום יותר ויותר שחקנים, זמרים וידוענים בוחרים להמשיך בעיסוקם השוטף, אולם לצד זאת לקבל על עצמם להתחזק ברוחניות ולהתקרב לאבינו שבשמיים.

כאלו הם בני הזוג ציון ויאנה ברוך יוסף. ציון, שחקן וסטנדאפיסט, הכיר את יאנה, שחקנית ויוצאת תוכנית הריאליטי "האח הגדול" שהתגיירה בעקבות הקשר ביניהם, ומאז השניים שומרים על הלכות רבות.

בראיון לעיתון "ידיעות אחרונות", מספרת יאנה ברוך יוסף כי "כשהכרתי את ציון הוא לא דחף אותי לגיור, אבל הוא כבר היה מאוד רוחני. כל בוקר הוא התפלל והניח תפילין וגם אמר 'שמע ישראל' לפני השינה. הרבנות דרשה שציון ייקח חלק בתהליך הגיור שלי וזה נראה לי הגיוני".

היא מסבירה כי "כשהאישה מתחילה לשמור שבת ובן זוגה לא משתף פעולה - זה לא עובד. זה מה שקרה להוריי, כשאמא שלי רצתה להתגייר ואבא שלי לא זרם איתה".

יאנה מציינת כי גם כיום, הם ממשיכים לשמור על הלכות ומסורת ישראל. "אני מדליקה נרות, אנחנו שומרים שבת, לא נוסעים ולא מעשנים. כשהכרתי את ציון הוא לא עישן בשבת, ועם הזמן התרגלתי לעובדה שבכל שבוע יש יום אחד שבו את נותנת לגוף שלך לנוח ומאפשרת לו להתנקות... אני גם מברכת על האוכל".

הגברת ברוך יוסף מספרת כי גם בנושא הצניעות והלבוש היא התחזקה. "פתחתי אתר אופנה למגזר הדתי והופתעתי להיווכח שיש הרבה נשים חילוניות שאוהבות להתלבש צנוע בלי קשר לדת. לדעתי, בגד צנוע מכבד אותך ונראים בו יפים יותר".

"בנוסף, כשאת צנועה מי שיושב מולך מתבונן בפנים שלך, וכשהוא מסתכל לך בעיניים הוא רואה מי את. אבל אני לא מחזירה בתשובה", מציינת יאנה לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר