הפנטהאוז של טראמפ נמכר לאשת עסקים סינית ב-16 מיליון דולרים

לאחר שהצליחה באופן מסתורי לחמוק מהכותרות ומהמעקב התקשורתי הצפוף על כל ניד אצבע של הנשיא החדש, נחתמה עסקת רכישה ענקית בין דונלד טראמפ לשיאו יאן צ'אן, אשת עסקים סינית (בעולם)

טראמפ. מזל וברכה (צילום: שאטרסטוק)

בימים האחרונים, מתחת לפני השטח, לאחר שהצליחה באופן מסתורי לחמוק מהכותרות ומהמעקב התקשורתי הצפוף על כל ניד אצבע של הנשיא החדש, נחתמה עסקת רכישה ענקית בין דונלד טראמפ לשיאו יאן צ'אן, אשת עסקים סינית.

אז נכון שנשיא ארה"ב הכריז על פרישה קולקטיבית מכל עסקיו הפרטיים ואת האחריות על האימפריה שבבעלותו הנאמדת ב-3.7 מיליארד דולרים הוא העביר לילדיו, אך למעשה המליונים רק משתלשלים לכיס השני של המכנס המשפחתי, שהפעם קיבל בברכה עוד כ-16 מיליון דולרים, מחירו הצנוע של אחד מהפנטהוזים המפוארים של הנשיא אותו רכשה אשת העסקים הסינית בעסקה שקטה במיוחד.

שיאו יאן צ'אן, אשר בבעלותה חברת יעוץ לפתיחת עסקים בסין עבור חברות אמריקניות, התאהבה בפנטהאוז המלכותי השוכן בראש מגדלי "טראמפ פארק אבניו" שבניו יורק, ובוא ברגע החליטה להוציא מכיסה את מלוא הסכום ולקנות את המתחם שמתפרש על 386 מ"ר, שישה חדרי שינה וחמישה חדרי רחצה.

הפנטהוז המלכותי שמעוצב בפאר ובפומפוזיות האופיינים לכל מה שקשור לנשיא המכהן, מעולם לא פורסם כנכס למכירה, מה שמעלה את ההסתברות כי מדובר בעסקה שנועדה לקדם אינטרסים עסקיים ויחסי עבודה בין הצדדים. הרכישה שהתבצעה ב-21 בפברואר נרשמת כעסקה המשמעותית ביותר של טראמפ מאז הפך לנשיא ב-20 לינואר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר