הדרכה חינם

לצאת מהמינוס ולקנות דירה ב-100 יום - חלום רחוק?

הגיע הזמן לדעת שישנם מסלולים שיכולים להוציא אתכם מהקשיים הכלכליים ושהבנק לא רוצה שתכירו. בימים הקרובים תוכלו להצטרף להדרכה חינם שתאפשר לכם להתחיל לחסוך בשביל הילדים, ולחיות כמו שפעם חלמתם (צרכנות, שיווקי)

לצאת מהמינוס - חלום רחוק? אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כל משפחה בישראל מכירה את המצב של הקשיים הכלכליים שיכולים לבוא. אנחנו עובדים, חוסכים - ועדיין, לפעמים זה נראה שאי אפשר לצאת מהמינוס.

רגע לפני שהילד מתחתן, במקום להיות שמחים ומאושרים, אנחנו טרודים מנין נממן את האולם שמחות והיכן יגורו הזוג הצעיר?

אנחנו רוצים וצריכים להעניק יותר לילדים, יותר לנכדים, וההוצאות מתחילות ממש לחנוק.

כך יוצא שאפילו אם שני בני הזוג עובדים, וכל שכן אם הבעל אברך, הביטחון הכלכלי נראה רחוק יותר מתמיד, יחד עם יוקר המחייה ועליית מחירי הדירות - המשימה נראית לפעמים בלתי אפשרית.

הטירדה והמירוץ אחר הכסף הופכים עם הזמן לפחד ממשי: מה יהיה היום? מה יהיה מחר?

בין אם אלו צעירים לפני שידוך או חתונה שמתקשים להציע דירה לעתיד, ובין אם אלו מבוגרים לקראת גיל פרישה שלא בטוחים עד כמה הפנסיה תוכל לעזור ולממן את המשך החיים.

המצב מחריף יותר כאשר המשכורת עצמה לא מספיקה לצרכים בסיסיים, הכסף על שכירות הדירה הולך "לפח" במקום לרכישת דירה, וכאשר אי אפשר לחסוך אז התחושה כבר הופכת לכאב אמתי.

בצר לנו אנחנו פונים לבנקים לקבל משכנתא והלוואות בריבית עם שיעור גבוה, ומקווים לחסוך מתישהו בעתיד עבור ילדינו. יקרה או לא יקרה, זאת כבר שאלה אחרת.

יש מה לעשות?

עולם כלכלת המשפחה מתפתח בשנים האחרונות כדי להביא תשובות לציבור שמשווע לדרך חיים נכונה שאינה כלולה בוויתור ערכי המשפחה כדי לצאת מהמינוס.

האם נוותר על הלימודים של הילד בישיבה כדי לחסוך? האם ספרי לימוד וביגוד הפכו להיות מותרות כאלו גבוהות?

הקשיים הכלכליים בימינו, הביאו את גיל אורלי להציג את כלכלת המשפחה ואת הדרכים הנכונות, המהירות והפשוטות לצאת מהמינוס ולהתחיל להתקדם.

וכן, ישנם דברים שהבנק לא מספר לנו כדי שנגיע למשכנתא, או שנצא מהתסבוכת אליה הגענו. לבנק יש את האינטרס שלו - אבל מה התירוץ שלנו?

ישנם מסלולים שמסתירים מאתנו כדי שנוכל להתחיל לבנות לעצמנו ביטחון כלכלי, וישנם מהלכים פשוטים שיכולים להגדיל את החסכון של הילדים שלנו ב-50% לפחות.

110,000 ש"ח בשנתיים - חלום רחוק?

גיל אורלי הפך להיות שם דבר בכלכלת משפחה ובקורס שהושק היום הוא מציע לכם הדרכות וידאו בחינם להשגת ביטחון כלכלי.

ההדרכות פתוחות עד סוף החודש בלבד (26.3) והוא מתחייב שהפתרונות המוצעים בהדרכות הם ליישום מיידי - להשיג 110,000 ש"ח לכל הפחות בשנתיים וחצי הקרובות.

מי שעוד לא נרשם יכול לעשות זאת כאן עד סוף החודש בלבד

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר