צפו בווידאו

נתניהו סיפר לשרים: זה מה שאשוחח עם פוטין

ראש הממשלה בנימין נתניהו סיפר בפתח ישיבת הממשלה כי בסוף השבוע הוא צפוי להיפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ומנה באוזני השרים את הנושאים עליהם ישוחחו. צפו (מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו סיפר הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה כי בסוף השבוע הוא צפוי להיפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

לדברי נתניהו: "ביום חמישי אני אפגש עם הנשיא פוטין במוסקבה. במרכז השיחה שלנו תעמוד סוריה והניסיון לגבש שם הסדר. במסגרת ההסדר הזה, או גם בלעדיו, יש ניסיון של איראן להתבסס באופן קבוע בסוריה, בנוכחות צבאית קרקעית ובנוכחות צבאית ימית, וגם בניסיון הדרגתי לפתוח מולנו חזית ברמת הגולן.

"אני אביע בפני הנשיא פוטין את ההתנגדות החריפה והתקיפה של ישראל לאפשרות זאת. אני מקווה שנוכל גם להגיע להבנות מסוימות כדי להמעיט את החיכוך האפשרי בין הכוחות שלנו לשלהם, כפי שעשינו בהצלחה עד היום".

נתניהו התייחס גם לסערת קריאת שם הרחוב על שמו של יאסר ערפאת ואמר כי "במדינת ישראל לא יקראו רחוב על שמם של רוצחי ישראלים ויהודים. אני שוחחתי על כך ביום שישי עם שר הפנים אריה דרעי. אנחנו לא יכולים לאפשר שיהיו רחובות על שמם של יאסר ערפאת וחאג' אמין אל חוסיני ואחרים במדינת ישראל, ואנחנו נעשה את הסידורים, אם צריך גם את החקיקה הדרושה, כדי שהדבר הזה לא יקרה פה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר