הפריימריז - ב-3 ליולי

דיווח: עמרם מצנע שב למפלגת העבודה

לפחות 7 מתמודדים נערכים לפריימריז על ראשות מפלגת העבודה, בקיץ הקרוב, ויתכן כי גם עמרם מצנע יהיה ביניהם - עם התפקדותו החוזרת למפלגה שעמד בראשה בעבר (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
עמרם מצנע (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

הקרב על ראשות מפלגת העבודה הפך אטרקטיבי משום מה: לאחר ששלשום הודיע ח"כ עומר בר לב (המחנה הציוני) כי הוא מתמודד על ראשות המפלגה, חושף היום הכתב הפוליטי של ערוץ 2, עמית סגל, כי גם עמרם מצנע מצטרף למפלגה.

לפני כ-15 שנה רץ לראשונה מצנע, האלוף במיל. וראש עיריית חיפה המיתולוגי, לראשות מפלגת העבודה - וניצח. בבחירות לכנסת ה-16 הצטמצם כוחה של המפלגה תחת הנהגתו מ-26 ל-19 מנדטים.

לאחר כשנה הוא פרש מתפקידו לטובת שמעון פרס, ולאחר כשלוש שנים פרש כליל מהמערכת הפוליטית. כעת, כאמור, הוא מתכוין ככל הנראה לשוב לזירה הפוליטית הארצית, עם התפקדותו המחודשת למפלגת העבודה.

בתוך כך, היום קבעה מזכירות לשכת המפלגה כי הבחירות לראשות ייערכו ב-3 ביולי 2017, ביום שני בשבוע.

מספר המתמודדים בבחירות לראשות 'העבודה' עומד כעת על חמישה באופן רשמי - עמיר פרץ, יצחק הרצוג, אבי גבאי, עומר בר לב ואלדד יניב - ועוד לפחות שלושה: אראל מרגלית, איתן כבל ואולי גם עמרם מצנע.

ביום חמישי התכנסה מזכירות לשכת מפלגת העבודה לדון בהצעות להנהיג במפלגה פריימריז פתוחים, כשח"כ סתיו שפיר, אלוף במיל. יום טוב סמיה שהצטרף לאחרונה למפלגה ואלדד יניב הביעו את תמיכתם בהצעה, לעומת עמיר פרץ שטען כי מדובר בניסיון להביא לדחיית ההתמודדות הצפויה בקיץ הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר