תכננו לבצע טבח בבית כנסת בעכו ויכלאו לארבע שנים

הסדר טיעון הושג בעניינם של שני ערבים ישראלים שתכננו לבצע פיגוע נגד חיילים ובבית כנסת בעכו. על פי ההסדר המחבלים ישלחו למאסר של ארבע שנים לפחות (חדשות)

הפיגוע בבית הכנסת בהר נוף. ארכיון (צילום: קובי גדעון לע"מ )

במסגרת הסדר טיעון שהוצג היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בחיפה, סוכם כי עלי סובח ואבראהים שאמי, שני ערבים ישראלים תושבי הגליל שתכננו לבצע פיגוע - לתקופת מאסר בת ארבע שנים לפחות.

עוד נקבע בהסדר הטיעון שהושג בין פרקליטות מחוז חיפה לסנגוריהם של המחבלים, תושבי הכפר ג'דיידה-מכר שבגליל המערבי, כי הם יודו בכוונתם לבצע את הפיגוע ואחד מהם יישלח למאסר בן ארבע שנים וחברו למאסר בן ארבע שנים וחצי בפועל.

מחקירת שני הנאשמים בשב"כ ובמשטרה עלה כי הם תכננו לפגע בחיילים באוטובוס שאמור היה לעשות את דרכו מהגליל לכיוון ירושלים, עוד הודו השניים בחקירתם כי בתחילה העלה אחד מהם רעיון לבצע את פיגוע הדקירה בבית כנסת בעיר עכו הסמוכה לכפר מגוריהם. לפי שעה בית המשפט לא אישר את הסדר הטיעון שהושג בין הפרקליטות לנאשמים.

היום סוכל פיגוע דקירה אותו תכננו לבצע שני פלסטינים בצומת תפוח שבשומרון. השנים נעצרו בסמיכות לצומת ובכליהם התגלתה סכין.

בית משפט בנצרת גזר היום שנתיים מאסר וחצי על ערבי ישראלי שהורשע בקשירת קשר לארגון טרור. האיש, אשרף בן ריאד ארביעי, תושב שפרעם, תכנן להצטרף לארגון המדינה האיסלאמית (דאע"ש) ולצאת להילחם בסוריה במסגרת הארגון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר