ליד רמאללה

במקום מעצר, ירי: כוח של הימ"מ חיסל מבוקש

כוח של הימ"מ שביקש לעצור מבוקש פלסטיני באל בירה ליד רמאללה נתקל בהפרת סדר אלימה, פתח באש חיה - חיסל את המבוקש ובתום האירוע לקח את גופתו מהמקום (אקטואליה)

אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)

כוח של הימ"מ חיסל הלילה (שני) מחבל במהלך חילופי אש ליד רמאללה, לא היו נפגעים בקרב הלוחמים - כך מסרו גורמים בצה"ל.

הכוח המיוחד הגיע לאל בירה ליד רמאללה כדי לעצור את המבוקש, אך בעת כניסתם הוא פתח באש לעבר הכוח. המקום התפתחו חילופי אש והמחבל חוסל.

נשק שנתפס בבית המבוקש (צילום: דובר צה"ל)

מחוץ לביתו של המבוקש התפתחה הפרת סדר אלימה במהלכה יידו פלסטינים אבנים לעבר הכוחות שהשיבו באש חיה ובאמצעים לפיזור הפגנות. שני פלסטינים שהובילו את הפרות הסדר נפצעו.

בתום האירוע לקחו הכוחות את גופתו של המחבל ועזבו את המקום. בבית המחבל שחוסל נמצאו נמצאו שני נשקים מסוג m16 וקרלו.

מהמשטרה נמסר כי "המחבל הוא בבאסל אל ארג, כבן 31, במוצאו מבית לחם אשר עמד בראש חוליית טרור שתכננה לבצעה פעילות טרור אל מול יעדים ישראליים. באסל אל ארג עצמו היה מאכוון החולייה ואחראי על רכישת האמל"ח".

נשק שנתפס בבית המבוקש (צילום: דובר צה"ל)

מדובר צה"ל נמסר כי "הלילה ביצעו כוחות צה"ל ויחידת הימ"מ של משמר הגבול פעילות למעצר מבוקש פעיל טרור ברמאללה. בעת כניסת הכוח למקום המעצר פתח מחבל חמוש בירי לעבר הכוח. במקום התפתחו חילופי אש, והמחבל נהרג. אין נפגעים לכוחותינו. בביתו של המחבל נמצאו שני נשקים מסוג m16 וקרלו.

"בהמשך התפתחו הפרות סדר אשר כללו זריקות אבנים לעבר הכוחות. הכוח הגיב בירי לעבר פלג גוף תחתון של שני מתפרעים, זוהו פגיעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר