צרפת נסערת

המשפחה נעלמה; הגיס הודה כי רצח אותה בגלל מטילי זהב

הרצח בוצע על רקע קרב ירושה על מטילי זהב. ככל הנראה, לאחר שפסקל טרואדק לא רצה לחלוק עם אחותו את מטילי הזהב, היא ביקשה מבעלה לשעבר לרצוח אותו (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

פרשת היעלמות ארבעת בני משפחת טרואדק - פסקל ובריז'יט (בשנות ה-50 לחייהם) וילדיהם סבסטיאן (21) ושארלוט (18): גיסו לשעבר של פסקל הודה כי הוא שרצח את הארבעה.

הגיס לשעבר וגרושתו, אחות הנרצח פסקל, נעצרו בעיר ברסט, במרחק של 300 קילומטרים מבית משפחת טרואדק בנאנט, שנראתה לאחרונה ב-16 בפברואר. המשטרה מצאה אצל השניים כמה פריטים ששייכים לבני המשפחה הנעדרים.

מדיווחים שהתפרסמו בעיתונים "לה מונד" ו"לה פיגארו" ובערוץ הטלוויזיה BFMTV, הרצח בוצע ככל הנראה על רקע קרב ירושה על מטילי זהב וחפצים יקרי ערך אחרים. ככל הנראה, לאחר שפסקל טרואדק לא רצה לחלוק עם אחותו את מטילי הזהב, היא ביקשה מבעלה לשעבר לרצוח אותו.

ביום חמישי האחרון מצאה משטרת צרפת את מכונית הפז'ו של הבן סבסטיאן בעיירה סן נאזר. שתי מכוניות נוספות ששייכות למשפחה נותרו בחזית ביתה בפרבר של נאנט בה גרה המשפחה. יום קודם לכן מצא עובר אורח שיצא לסיבוב הליכה בדירינון, עיירה השכונת כ-280 קילומטרים ממקום מגורי המשפחה, בגדים ותעודה מזהה של הבת שרלוט. ב-16 בפברואר דיווחו בריז'יט טרואדק ובתה שארלוט שמישהו עשה שימוש שלא ברשות בכרטיס האשראי של שארלוט.

יצויין, כי לפי העיתון "לה פיגארו", התובע של נאנט סבור, כי גם כעת אין לפסול את האפשרות שכמה מבני המשפחה הנעדרים עדיין בחיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר